fbpx

502C

CRUISER

κινητήρας

2-κύλινδρος
4-χρονος
υδρόψυκτος
4-βάλβιδος
με δύο εκκεντροφόρους

ονομαστική ισχύς

35 kW (47,6 PS) @ 8.500 σ.α.λ.

μέγιστη ροπή

46 Nm @ 6.000 σ.α.λ.

χρώμα

Μαύρο Ματ
Κόκκινο Ματ

Με επιθετικές γραμμές και εκκεντρικό στύλ, η 502C είναι η νέα Urban Cruiser της Benelli, σχεδιασμένη για όσους αγαπούν να ξεχωρίζουν με άποψη και κομψότητα στους δρόμους της πόλης οδηγώντας μια εντυπωσιακή , μοντέρνα μοτοσυκλέτα.

Πρόκειται για ένα μοντέλο ορόσημο για την Benelli, καθώς με την 502C εγκαινιάζει τη νέα σειρά των cruiser μοντέλων της, προσφέροντας ένα naked με μια ισχυρή προσωπικότητα και σύγχρονο σχεδιασμό, φέρνοντας την άνεση σε πρώτη γραμμή καθώς μετατοπίζει τα πόδια του αναβάτη προς τα εμπρός και προσφέροντας ένα άνετο και ευρύχωρο κάθισμα ύψους 750 mm από το έδαφος.  Εντυπωσιακό στιλιστικά αλλά και όσον αφορά την απόδοση του, είναι το ιδιαίτερο και πρωτότυπο σύστημα προβολέων LED που μαγνητίζει τα βλέμματα.

Όπως και τα άλλα μοντέλα της σειράς (Leoncino και TRK), η 502C διαθέτει τον αξιόπιστο τετράχρονο δικύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής, προσφέροντας μεγάλης ισχύος απόδοση σε κάθε τύπου οδήγηση και την ταυτόχρονα εξασφαλίζοντας την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου . Η μέγιστη ισχύς της είναι 47,6 hp (35 kW) στις 8500 στροφές / λεπτό, με ροπή 46 Nm στις 6000 σ.α.λ. Το νέο μοντέλο διαθέτει  υγρό πολύδισκο συμπλέκτη, κιβώτιο 6 ταχυτήτων και ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Το εντυπωσιακό πλαίσιο χωροδικτύωμα Trellis επιδεικνύει απόλυτα το στυλ και το χαρακτήρα της εμβληματικής 502C Cruiser, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει την μέγιστη ευελιξία και τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Οι μπροστινές αναρτήσεις αποτελούνται από ένα αναστραμμένο πιρούνι  μπροστά 41 mm και διαδρομή 135 mm και πίσω διαγώνιο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου.

Το σύστημα πέδησης εξοπλισμένο με ABS, αποτελείται μπροστά από δύο δίσκους διαμέτρου 280 mm με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και πίσω από ένα δίσκο 240 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Οι ζάντες κραμάτων αλουμινίου 17 "τοποθετούν ελαστικά 120/70-R17 και 160/60-R17. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 21,5 λίτρων + 3L ρεζέρβα, εξασφαλίζοντας πολλά χιλιόμετρα αυτονομίας.

 

 

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός 499,6 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 69χιλ. Χ 66,8χιλ.
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή 46,0 Nm @ 6000 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης TLI
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 4
EFI DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 41mm
Διαδρομή πίσω Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός 135 mm
Διαδρομή πίσω 50 mm
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ. & ABS
Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό 120/70-R17
Πίσω ελαστικό 160/60-R17

Συνολικό μήκος 2.240 χιλ.
Συνολικό πλάτος 950 χιλ.
Συνολικό ύψος 1.150 χιλ.
Ύψος σέλας 750χιλ.
Μεταξόνιο 1.580 χιλ
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 170 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 220 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 21,5 L + 3,0 L

Ενδεικτική Τιμή Λιανικής (με ΦΠΑ):

6.800 € (δεν περιλαμβάνονται τέλη ταξινόμησης)

TOP

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο