fbpx

BN 251S

FEEL YOURSELF

κινητήρας

μονοκύλινδρος
4-χρονος
υγρόψυκτος
4-βάλβιδος
με δύο εκκεντροφόρους

ονομαστική ισχύς

19 kW (25,8 PS) @ 9250 σ.α.λ.

μέγιστη ροπή

21,1 Nm (2,15 kg) @ 8000 σ.α.λ.

χρώμα

λευκό
μαύρο

Benelli 251S

Η σειρά των 250cc της Benelli διαθέτει τώρα μια ολοκαίνουργια προσθήκη: το 251S. Η νέα επαναστατική μικρή μοτοσυκλέτα 250cc επανέρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά πλήρως ανασχεδιασμένη, ικανή να τραβήξει την προσοχή νέων αλλά και εκείνων που πλησιάζουν για πρώτη φορά στον κόσμο των δύο τροχών.

Μία μοτοσικλέτα με σύγχρονο πνεύμα, σχεδιασμένη για να εξασφαλίζει μέγιστη διασκέδαση, με ενισχυμένη αγωνιστική εμφάνιση και νέα χαρακτηριστικά όπως τον ολοκαίνουργιο εμπρός led προβολέα, τα νέο πλήρως ψηφιακό κοντέρ και την επανασχεδιασμένη εξάτμιση. Διατίθεται με νέα γραφικά και σε λευκό και μαύρο χρώμα.

Το 251S έχει ένα υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα με χρονισμό εκκεντροφόρου διπλής κατεύθυνσης και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, πράγμα που σημαίνει ότι εγγυάται καλύτερη δυνατή απόδοση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου. Η μέγιστη ισχύς του είναι 25,8 hp (19 kW) στις 9250 στροφές / λεπτό, με ροπή 21,1 Nm (2,15 kgm) στις 8000 σ.α.λ.

Το πλαίσιο του έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη ευκολία χειρισμού, σε μια κομψή, γρήγορη και ευχάριστη μοτοσυκλέτα τόσο στην πόλη όσο και εκτός. Το πλαίσιο της 251S είναι κατασκευασμένο από συμπαγές και βαρέως τύπου χάλυβα. Στις αναρτήσεις, συναντάμε τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 125 mm μπροστά και κεντρικά τοποθετημένο ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου διαμέτρου 51 mm, πίσω.

Το σύστημα πέδησης ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις του 251S. Εκεί βρίσκουμε ένα δίσκο διαμέτρου 280mm με 4-πίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα δίσκο διαμέτρου 240mm με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω. Οι ζάντες αλουμινίου 17" φέρουν ελαστικό 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τύπος κινητήρα Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός 249 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 72mm x 61,2mm
Σχέση συμπίεσης 11,2:1
Μέγιστη ισχύς 19 kw (25,8PS) @ 9250 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή 21,1 Nm (2,15 kgm)  @ 8000 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης CDI
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 4
EFI DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων, Τελ. Μετάδοση: Αλυσίδα
Κατανάλωση/Ρύποι 3,3lt ανά 100km / 75gr ανά km
Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Διαδρομή πίσω Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός 125 mm
Διαδρομή πίσω 51 mm
Εμπρός φρένο* Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ.
Πίσω φρένο* Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ.
Εμπρός ελαστικό 110/70 - R17
Πίσω ελαστικό 150/60 - R17

 

Συνολικό μήκος 2.050mm
Συνολικό πλάτος 810mm
Συνολικό ύψος 1.100mm
Ύψος σέλας 810mm
Μεταξόνιο 1.400mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 180mm
Βάρος (πλήρες υγρών) 163kg
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 17lt + 3,5lt

Ενδεικτική Τιμή Λιανικής (με ΦΠΑ):

3.850€ (δεν περιλαμβάνονται τέλη ταξινόμησης)

TOP

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο