κινητήρας
2-κύλινδρος
4-χρονος
υγρόψυκτος
4-βάλβιδος
με δύο εκκεντροφόρους
ονομαστική ισχύς
28 kW (38 PS) @ 11000 σ.α.λ.
μέγιστη ροπή
25,6 Nm (2,6 kg) @ 9750 σ.α.λ.
χρώμα
μαύρο
To Benelli BN 302s ήρθε για να δώσει το κάτι παραπάνω στο ήδη αγαπημένο 300άρι ΒΝ302! Με τον ανανεωμένο, σπορ και μοντέρνο σχεδιασμό του να τονίζεται ακόμη περισσότερο από τον εμπρόσθιο LED προβολέα, που κάνει αυτή τη νέα μοτοσικλέτα να ξεχωρίζει.
Δυναμικό, naked, δικύλινδρο και με έμφαση στη νέα γενιά! BN 302s, ένα 300άρι που καλύπτει τις ανάγκες κάθε αναβάτη!
Το 302S φέρει έναν δικύλινδρο, τετραβάλβιδο κινητήρα 300cc. Η ισχύς και η ροπή είναι αντιστοίχως 38 hp (28 kW) στις 11000 σ.α.λ. και 25,6 Nm (2,6 kgm) στις 9750 σ.α.λ.. Το πλαίσιο του 302s βασίζεται στον κλασικό χαλύβδινο σωλήνα κι εγγυάται μέγιστη ευελιξία.
Στις αναρτήσεις θα βρούμε αντεστραμμένο υδραυλικό πιρούνι μπροστά με διάμετρο 41mm και διαγώνιο, πλαϊνό, ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με απόσβεση μεταφοράς, υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα πίσω.
Για το φρενάρισμα το 302S φέρει διπλό δίσκο διαμέτρου 260 mm εμπρός και δίσκο διαμέτρου 240 mm πίσω. Στους τροχούς θα βρούμε ζάντες αλουμινίου 17 " με ελαστικά Pirelli Angel 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί η αρκετά “γενναιόδωρη” χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου, 16lt, μια από τις μεγαλύτερες της κατηγορίας του.
Το Benelli 302S διατίθεται σε μαύρο χρώμα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Τύπος κινητήρα | Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. |
Κυβισμός | 300κ.εκ. |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 65mm x 45,2mm |
Σχέση συμπίεσης | 12:01 |
Μέγιστη ισχύς | 28 kw (38PS) @ 11000 σ.α.λ |
Μέγιστη ροπή | 25,6 Nm (2,6 kgm) @ 9750 σ.α.λ |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm |
Σύστημα ανάφλεξης | CDI |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Πιστοποίηση | EURO 4 |
EFI | DELPHI MT05 |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων, Τελ. Μετάδοση: Αλυσίδα |
Κατανάλωση / Ρύποι | 4,3lt ανά 100km / CO2 98g ανά km |
Σκελετός | Χαλύβδινος σωλήνας |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) |
Διαδρομή πίσω | Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα |
Διαδρομή εμπρός | 135 mm |
Διαδρομή πίσω | 46 mm |
Εμπρός φρένο* | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS |
Πίσω φρένο* | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS |
Εμπρός ελαστικό | PIRELLI ANGEL 120/70 - ZR17 M/C ( 58W ) |
Πίσω ελαστικό | PIRELLI ANGEL 160/60 - ZR17 M/C ( 69W ) |
Συνολικό μήκος | 2.130mm |
Συνολικό πλάτος | 800mm |
Συνολικό ύψος | 1.120mm |
Ύψος σέλας | 795mm |
Μεταξόνιο | 1.410mm |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 140mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 204kg |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 16,0 L + 3,0 L |