fbpx

LEONCINO 500 TRAIL

Πάθος για Απόδραση..

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ΜΕ 2 ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ

35 kW (47,6 PS)
ΣΤΙΣ 8.500 σ.α.λ.

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

46 Nm (4,6 kg)
ΣΤΙΣ 6.000 σ.α.λ.

ΧΡΩΜΑ

ΚΟΚΚΙΝΟ
ΜΑΥΡΟ
ΠΡΑΣΙΝΟ
ΑΣΗΜΙ ΜΑΤ

Leoncino 500 Trail, η all terrain έκδοση της μοτοσικλέτας "θρύλου" του Πέζαρο!Μια δυναμική, πιο σπορ έκδοση, ειδικά σχεδιασμένη για απολαυστικές διαδρομές εντός και εκτός δρόμου!

Όπως και η κλασική έκδοση δρόμου του Leoncino, έτσι και η έκδοση Trail διαθέτει τον ίδιο 2-κύλινδρο, 4-χρονο, 4-βάλβιδο, υδρόψυκτο με δύο εκκεντροφόρους κινητήρα. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό δίτροχο των 500cc. Αυτός ο ολοκαίνουργιος κινητήρας έχει απαλή επιτάχυνση με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 46 Nm (4,6 kg) στις 6.000 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου και εξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης.

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 χιλιοστών με ρύθμιση απόσβεσης μεταφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο 55 χιλιοστών με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης. Εμπρός διαθέτει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες και πίσω φέρει υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και ABS.

Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου, είναι 19" μπροστά πίσω και φέρουν ελαστικά 110/80-R19 και 150/70-R17 αντίστοιχα.

Ειδική αναφορά αξίζει να γίνει στο σύστημα εξάτμισης, το οποίο δίνει στη μοτοσικλέτα έναν πραγματικά μοναδικό ήχο, που δεν θα μπορούσε κανείς να μιμηθεί, χαρακτηριστικό της Benelli. Το Leoncino είναι το σώμα, η καρδιά και η ψυχή της Benelli.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός 499,6 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 69χιλ. Χ 66,8χιλ.
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή 45,0 Nm (4,6 kgm)  @ 4500 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης TLI
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 5
EFI TLI
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

 

Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Διαδρομή πίσω Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός 125 mm
Διαδρομή πίσω 51 mm
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS
Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό 120/70-R17
Πίσω ελαστικό 160/60-R17

 

Συνολικό μήκος 2.160 χιλ.
Συνολικό πλάτος 875 χιλ.
Συνολικό ύψος 1.160 χιλ.
Ύψος σέλας 815χιλ.
Μεταξόνιο 1.460 χιλ
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 165 χιλ.
Βάρος
206 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 12,7 L + 2,0 L

 

Ενδεικτική Τιμή Λιανικής (με ΦΠΑ):

6.980€ (δεν συμπεριλαμβάνονται τέλη ταξινόμησης)

TOP

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο