TRK 502

A TOURIST SOUL

κινητήρας

2-κύλινδρος
4-χρονος
υδρόψυκτος
4-βάλβιδος
με δύο εκκεντροφόρους

ονομαστική ισχύς

35 kW (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ.

μέγιστη ροπή

45 Nm (4,6 kg) @ 4500 σ.α.λ.

χρώμα

λευκό
γκρί
κόκκινο

Με design που ξυπνάει τη διάθεση για περιπέτεια, το ολοκαίνουργιο TRK 502 είναι μια μοτοσικλέτα touring, ευέλικτη, που εξασφαλίζει μακρινές διαδρομές με άνεση και έμπνευση για τον αναβάτη.

Με το TRK 502 η κάθε μέρα μπορεί να γίνει μια διαφορετική περιπέτεια, νέοι κόσμοι είναι έτοιμοι προς ανακάλυψη χωρίς κανένα περιορισμό.

Το TRK 502 είναι κατασκευασμένο σε ένα παραδοσιακό ατσάλινο πλαίσιο της Benelli, ο κινητήρας της είναι 2-κύλινδρος, 4-χρονος, υδρόψυκτος, είναι 500cc, όπου δημιουργήθηκε από την Benelli αποκλειστικά για τα τελευταία νέα μοντέλα της. Έχει ηλεκτρονικό ψεκασμό, σύστημα χρονισμού με δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η μέγιστη ισχύς είναι 48 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και η μέγιστη ροπή είναι 45 Nm (4,6 kg) στις 4.500 στροφές/λεπτό, κάτι που σημαίνει τέλεια απόκριση σε όλες τις συνθήκες. Το κιβώτιο 6 ταχυτήτων ελέγχεται από ένα υδραυλικό συμπλέκτη που παρέχει εύκολο έλεγχο.

Η μορφή του μοντέλου, περιπετειώδης και εκφραστική, προκαλεί έκπληξη με την πρώτη ματιά, χάρη σε ένα τεράστιο ντεπόζιτο, που παρέχει χωρητικότητα καυσίμου 20 λίτρων, και στον προβολέα (κυρίως led) με τον συναρπαστικό σχεδιασμό και ένα μπροστινό φτερό που κλέβει τις εντυπώσεις.

Η ανάρτηση προσφέρει μέγιστη άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, χάρη σε ένα τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) που υπάρχει στο εμπρός μέρος και σε ένα διαγώνιο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα που υπάρχει στο πίσω μέρος.

Το TRK 502 προσφέρει μέγιστη άνεση από όλες τις απόψεις, χάρη σε ένα μεγάλο μπροστινό φέρινγκ και λεπτά, δυναμικά προστατευτικά για τα χέρια, ικανά  να προστατεύσουν τον αναβάτη.

Σταθερότητα, ασφάλεια και ακρίβεια είναι οι λέξεις που χαρακτηρίζουν την νέα αυτή μοτοσικλέτα της Benelli, το TRK 502. Αυτά γίνονται εμφανή από την απόδοση του συστήματος πέδησης, το οποίο έχει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο εμπρός, διαμέτρου 320 mm, ABS και υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm πίσω. Οι τροχοί είναι 17" και είναι κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου. Τα ελαστικά που φέρει είναι Pirelli Angel 120/70-17 και 160/60-17.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός 499,6 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 69χιλ. Χ 66,8χιλ.
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή 45,0 Nm (4,6 kgm)  @ 4500 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης TLI
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 4
EFI DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

 

Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Διαδρομή πίσω Διαγώνιο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός 145 mm
Διαδρομή πίσω 45 mm
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS
Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ.
Εμπρός ελαστικό 120/70-ZR17
Πίσω ελαστικό 160/60-ZR17

 

Συνολικό μήκος 2.180 χιλ.
Συνολικό πλάτος 912 χιλ.
Συνολικό ύψος 1.465 χιλ.
Ύψος σέλας 815 χιλ.
Μεταξόνιο 1.535 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 230 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 210 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 20,0 L + 3,0 L

Ενδεικτική Τιμή Λιανικής (με ΦΠΑ):

6.500€ (δεν περιλαμβάνονται τέλη ταξινόμησης & οι βαλίτσες)

ΑΡΧΗ

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο