κινητηρας
1-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ
ονομαστικη ισχυς
19kW (25,8PS) @ 9.250rpm
μεγιστη ροπη
21Nm (2,1kgm) @ 8.000rpm
χρωμα
ΛΕΥΚΟ
ΓΚΡΙ ΜΑΤ
ΚΟΚΚΙΝΟ
Το Leoncino 250 είναι ένα αυθεντικό μοντέλο της οικογένειας Leoncino που συνδυάζει χαρακτήρα, καινοτομία, διατηρώντας τις κλασσικές γραμμές από την γενέτειρα του πόλη το Pesaro της Ιταλίας. Απευθύνεται σε νεαρούς και έμπειρους λάτρεις της αυθεντικής ιστορίας της μοτοσικλέτας, που θέλουν να συνδυάσουν την καθημερινή τους μετακίνηση με άφθονο στυλ και έντονη προσωπικότητα.
Η εμφάνιση του Leoncino 250 ακολουθεί την γραμμή των μεγαλύτερων classic μοτοσικλετών Leoncino.
Το χωροδικτύωμα, το μοναδικής σχεδίασης ρεζερβουάρ, η κοφτή ουρά και ο πλήρως LED προβολέας προηγμένης τεχνολογίας, συνδυάζονται αρμονικά με τον δυνατό υγρόψηκτο κινητήρα, το ανεστραμμένο πιρούνι των 41mm και τους δίσκους wave. To Leoncino 250 είναι η μοτοσικλέτα που φέρνει τη διαχρονική γοητεία πιο κόντα και προσιτή από ποτέ.
Στην καρδιά του Leoncino 250 χτυπά δυνατά ένας 1-κύλινδρος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Είναι ιδιαίτερα ελαστικός και προοδευτικός με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 25,8PS (19kW) στις 9.250 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 21Nm (2,1kgm) στις 8.000 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου που εξασφαλίζει την χαμηλή κατανάλωση και τις υψηλές επιδόσεις καθώς πληρή όλες τις προδιαγραφές Ε5
Τα χαρακτηριστικά συμπληρώνονται και από το ψηφιακό όργανο του οχήματος που προσφέρει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις καθαρά και ευδιάκριτα σε όλες τις συνθήκες.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 41mm, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο κεντρικό αμορτισέρ 51mm, ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino 250 διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 280 mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 240mm και ένα έμβολο. Φυσικά, διαθέτει ABS και προδιαγραφές Ε5.
Οι τροχοί έχουν ζάντες με κράμα αλουμινίου, είναι 17" μπροστά και 17" πίσω και φέρουν ελαστικά 110/70 R17-Metzeler και 150/60 R17 Metzeler αντίστοιχα. Αυτό εγγυάται τη μέγιστη σταθερότητα και ασφάλεια οδήγησης σε όλες τις συνθήκες και σε όλα τα εδάφη.
Το εντυπωσιακό Leoncino 250 χάρη στην απόδοση των 25,8hp που συνεργάζονται εκπληκτικά με την χαρτογράφηση του εγκεφάλου από την Benelli για πλούσια απόκριση σε όλο το φάσμα στροφών, επιτυχνάνει μια εκπληκτική καταναλωση στα 2,8lt / 100km που σε συνδυασμό με το 12,5lt ρεζερβουάρ + 2lt ρεζέρβα δημιουργούν εκρηκτική αυτονομία εντός και εκτός αστικών κέντρων.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Τύπος κινητήρα | Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. |
Κυβισμός | 249cc |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 72mm Χ 61,2mm |
Σχέση συμπίεσης | 11,2:1 |
Μέγιστη ισχύς | 19kw (25,8PS) @ 9250rpm |
Μέγιστη ροπή | 21,0Nm (2,1kgm) @ 8000rpm |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm |
Σύστημα ανάφλεξης | TLI |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Πιστοποίηση | EURO 5 |
EFI | DELPHI MT05 |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Σκελετός | Χαλύβδινος σωλήνας |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) |
Πίσω ανάρτηση | Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα |
Διαδρομή εμπρός | 125mm |
Διαδρομή πίσω | 51mm |
Εμπρός φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280mm & ABS |
Πίσω φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240mm & ABS |
Εμπρός ελαστικό | 110/70-R17 Metzeler |
Πίσω ελαστικό | 150/60-R17 Metzeler |
Συνολικό μήκος | 2.040mm |
Συνολικό πλάτος | 840mm |
Συνολικό ύψος | 1.115mm |
Ύψος σέλας | 810mm |
Μεταξόνιο | 1.370mm |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 170mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 162kg |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 12,5lt |