fbpx
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΔΟΣΗΣ

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟΥ & ΚΛΑΣΙΚΟΥ!

LEONCINO 800

Προσφορά -600€ στην τιμή του οχήματος | Μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

κινητηρας

2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ

ονομαστικη ισχυς

56,0kW (76,2 Hp) @ 8500rpm

μεγιστη ροπη

67 Nm (6,8 kgm) @ 6500rpm

χρωμα

ΠΡΑΣΙΝΟ
ΚΑΦΕ
ΓΚΡΙ

  • ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Α (απεριόριστο)

Στην καρδία του Leoncino 800 χτυπά ο τετράχρονος, δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας με προδιαγραφές Euro5 που είναι έτοιμος να σε συγκλονίσει με τις επιδόσεις και την ελαστικότητα του σε όλο το φάσμα στροφών χάρη στην εξαιρετική χαρτογράφηση της Benelli.

Η πολύ καλή απόδοση του με ισχύ 76,2 HP (56 kW) στις 8500 rpm και ροπή 67 Nm (6,8 kgm) στις 6500 rpm επιβεβαιώνει τον δυναμικό του χαρακτήρα. O διπλός χρονισμός εκκεντροφόρου άνω κεφαλής με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, καθώς και το διπλό σώμα γκαζιού διαμέτρου 43mm , ο υγρός αντιολισθητικός συμπλέκτης και το κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ολοκληρώνουν την εικόνα για ένα ασφαλές και υπερσύγχρονο κινητήρα που υπακούει σε οποιοδήποτε φάσμα στροφών. 

Αυθεντικός χαρακτήρας Benelli, μοντέρνες και κλασσικές γραμμές Leoncino που ισορροπούν αρμονικά δημιουργώντας ένα δυναμικό σύνολο που δεν περνά απαρατήρητο. 

Το πλαίσιο είναι ένα ολοκαίνουργιο ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο ταιριάζει απόλυτα με τη σχεδίαση, ενώ εξασφαλίζει εύκολο χειρισμό και ευελιξία στο δρόμο ανεξάρτητα από τις ικανότητες του αναβάτη, για μια απόλυτα διασκεδαστική εμπειρία. Η τελειότητα στις λεπτομέρειες και τα γνήσια υλικά είναι χαρακτηριστικά του Leoncino 800. Το μοντέρνο ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένο από χάλυβα και διακρίνει το λογότυπο Benelli, όπως επιτάσσει η παράδοση. Το λογότυπο Leoncino εμφανίζεται κάτω από το κάθισμα σε ένα κομψό πλαϊνό πλαίσιο από αλουμίνιο, το οποίο ρέει δυναμικά από το ρεζερβουάρ δημιουργώντας ένα απλό, αλλά εκλεπτυσμένο στοιχείο στυλ. Ο προβολέας, που θυμίζει τις σύγχρονες γραμμές αυτού του Leoncino, είναι full LED με αυθεντικό και εκλεπτυσμένο σχέδιο, που αναδεικνύεται από το τόξο και το λογότυπο Benelli Leoncino στο κέντρο. Αυτή η έκδοση διαθέτει όργανα TFT τελευταίας τεχνολογίας σε ένα ταμπλό που ξεχωρίζει για τον μοντέρνο και αυθεντικό σχεδιασμό του. Το κάθισμα εξασφαλίζει τη μέγιστη άνεση τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Επιπλέον, ταιριάζει απόλυτα με τις γενικές γραμμές της μοτοσυκλέτας, όπως και η μοντέρνα και ισορροπημένη σχεδίαση της εξάτμισης. Το λιοντάρι της Benelli έχει μια ιδιαίτερη θέση και στέκεται περήφανα στο μπροστινό λασπωτήρα, όπως στις ιστορικές μας μοτοσυκλέτες και στην υπόλοιπη γκάμα Leoncino

Το Benelli Leoncino 800 αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία δημιουργόντας έναν σκληρό και σμιλεμένο χαρακτήρα,  ξετυλίγοντας τον δυναμισμό των Leoncino.

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 mm, με ρύθμιση επαναφοράς, συμπίεση και υδραυλική προφόρτιση προσφέροντας σταθερότητα και ασφάλεια σε όλο το μήκος της διαδρομής των 140mm. Στο πίσω μέρος υπάρχει αιωρούμενος βραχίονας με κεντρικό ρυθμιζόμενο μονοσόκ στην προφόρτιση του ελατηρίου και επαναφοράς. Τα ελαστικά 120/70-17 Pirelli Scorpion και 180/55-17 Pirelli Scorpion στηρίζονται στις ζάντες χωρίς ακτίνες από κράμα αλουμινίου 17”. Το ρεζερβουάρ έχει αξιοσημείωτη χωρητικότητα 15 λίτρων +3λίτρα ρεζέρβα αναδεικνύει τη μυώδη φύση του μοντέλου προσφέροντας μεγάλη αυτονομία χιλιομέτρων.

Το Leoncino 800 είναι διαθέσιμο να σε συγκλονίσει σε όλες τις εκθέσεις Benelli σε γκρι, καφέ και πράσινο χρώμα !!

Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός 754cc
Διαμέτρος x Διαδρομή Ø88 x 62 mm
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς 56,0 kW (76,2 Cv) @ 8500rpm
Μέγιστη ροπή 67 Nm (6,8 kgm) @ 6500rpm
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης TLI
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 5 CO2 emissions: 114 g/km – Fuel consumption 4,9 l/100km
EFI ECU – DELPHI™ MT05.3
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

 

 

Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Πίσω ανάρτηση Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός 140mm
Διαδρομή πίσω 130mm 
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ. & ABS
Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό 110/70-R17 Pirelli Scorpion
Πίσω ελαστικό 180/55 - ZR17 – M/C 73W Pirelli Scorpion 

 

 

Συνολικό μήκος 2140mm
Συνολικό πλάτος 870mm
Συνολικό ύψος 1160mm
Ύψος σέλας 805mm
Μεταξόνιο 1460mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 162mm
Βάρος (πλήρης υγρών) 222kg
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 15.0lt + 3lt

 

TOP

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο