ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ΜΕ 2 ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
35kW (47,6 PS)
ΣΤΙΣ 8.500rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
46Nm (4,6 kg)
ΣΤΙΣ 6.000rpm
ΧΡΩΜΑ
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΜΑΥΡΟ
ΠΡΑΣΙΝΟ
ΓΚΡΙ ΜΑΤ
Leoncino 500 Trail, η all terrain έκδοση της μοτοσικλέτας θρύλου του Πέζαρο της Ιταλίας. Μια δυναμική, Off Road έκδοση, ειδικά σχεδιασμένη για απολαυστικές διαδρομές εντός και εκτός δρόμου!
Όπως και η street έκδοση δρόμου του Leoncino 500, έτσι και η έκδοση Leoncino 500 Trail διαθέτει το 2-κύλινδρο, 4-χρονο, 4-βάλβιδο, υδρόψυκτο με δύο εκκεντροφόρους κινητήρα που έχει κατακτήσει την κορυφή τα τελευταία χρόνια. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό όχημα των 500cc. Αυτός ο κινητήρας έχει επιτάχυνση με εξαιρετική ανταπόκριση σε όλο το φάσμα στροφών, που ολοκληρώνεται άριστα χάρη στις προηγμένης τεχνολογίας χαρτογράφηση της Benelli. Mέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 46 Nm (4,6 kg) στις 6.000 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη anti-slippery clutch και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου και εξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης και το καθιστά ευχάριστο σε όποιον το οδηγεί.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 χιλιοστών με ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο 55 χιλιοστών με απόσβεση επαναφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino 500 Trail διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης. Εμπρός διαθέτει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες και πίσω φέρει υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και Bosch ABS με ειδική χαρτογράφηση και για χωμάτινες διαδρομές!
Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου, είναι 19" μπροστά πίσω και φέρουν ελαστικά 110/80-R19 και 150/70-R17 Metzeler Tourance αντίστοιχα για ασφάλεια και σταθερότητα σε κάθε διαδρομή εντός και εκτός δρόμου.
Ειδική αναφορά αξίζει να γίνει στο σύστημα εξάτμισης, το οποίο δίνει στη μοτοσικλέτα έναν πραγματικά μοναδικό ήχο, που δεν θα μπορούσε κανείς να μιμηθεί, χαρακτηριστικό της Benelli. Το Leoncino 500 Trail είναι το σώμα, η καρδιά και η ψυχή της Benelli από το 1911.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τύπος κινητήρα | Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. |
Κυβισμός | 499,6cc |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 69mm Χ 66,8mm |
Σχέση συμπίεσης | 11,5:1 |
Μέγιστη ισχύς | 35kw (47,6 PS) @ 8500rpm |
Μέγιστη ροπή | 46,0Nm (4,6 kgm) @ 6000rpm |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm |
Σύστημα ανάφλεξης | TLI |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Πιστοποίηση | EURO 5 |
EFI | TLI |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Σκελετός | Χαλύβδινος σωλήνας |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) |
Πίσω ανάρτηση | Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση επαναφορά και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα |
Διαδρομή εμπρός | 125mm |
Διαδρομή πίσω | 55mm |
Εμπρός φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS |
Πίσω φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260mm & ABS |
Εμπρός ελαστικό | 120/70-R17 Metzeler Tourance |
Πίσω ελαστικό | 160/60-R17 Metzeler Tourance |
Συνολικό μήκος | 2.160mm |
Συνολικό πλάτος | 875mm |
Συνολικό ύψος | 1.160mm |
Ύψος σέλας | 815mm |
Μεταξόνιο | 1.460mm |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 165mm |
Βάρος |
206kg |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 12,7lt + 2,0lt |