κινητηρας
2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΥΔΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ονομαστικη ισχυς
51,5kw (70 Cv) @ 8000rpm
μεγιστη ροπη
70 Nm (7,1 kgm) @ 6000rpm
χρωμα
Anthracite Grey
Forest Green
Pearl White
Γεννήθηκε για να ταξιδεύει. Το TRK 702 είναι το νέο μοντέλο της Benelli που έχει σχεδιαστεί για να ταξιδεύει σε ατελείωτους δρόμους, να ανακαλύπτει αξέχαστα μέρη, αλλά και για να μετακινείται στην πόλη με άνεση.
Το TRK 702, στην πραγματικότητα είναι ένα all-round tourer δίτροχο που προσφέρει τη μέγιστη άνεση στον αναβάτη και τον συνεπιβάτη με εξαιρετική αίσθηση οδήγησης. Αναπτύχθηκε από το Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της Benelli στο Pesaro της Ιταλίας, το οποίο επεκτείνει και συμπληρώνει τη σειρά TRK, τοποθετώντας την στη μεσαία κατηγορία.
Είναι ευέλικτη και ιδανική για μακρινά ταξίδια. Κινείται χάρη στον ολοκαίνουριο δικύλινδρο κινητήρα Benelli 698cc, ο οποίος αναπτύχθηκε ως αποτέλεσμα της ανάγκης, να δημιουργηθεί μια ενδιάμεση σειρά προϊόντων μεταξύ των κινητήρων 500cc και 800cc. Αξιοποιώντας λοιπόν την εμπειρία που αποκτήθηκε κατά την ανάπτυξη και τη βιομηχανοποίηση των δύο τύπων κινητήρων το 702, εξελίχθηκε σε μοντέλο με απίστευτα σημαντικές αποδόσεις χάρη στην εμπειρία και την ανάπτυξη της Benelli. Η καρδιά του TRK 702 αποδίδει 70 Nm ροπής στις 6000 στροφές/λεπτό χαρίζοντας εξαιρετική απόκριση, χάρη στα 7,1kgm ροπής το όχημα διαθέτει (51,5 kW) στις 8000 στροφές. Επιπλέον διαθέτει δυο επικεφαλής εκκεντροφόρους, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με κίνηση μέσω αλυσίδας και στροφαλοφόρο άξονα, με στροφαλοφόρους πείρους μετατοπισμένους κατά 180°. Διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου με διπλό σώμα γκαζιού 41mm. Η μονάδα μετάδοσης, από την άλλη πλευρά, διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, με υγρό συμπλέκτη και μετατροπέα ροπής, ο οποίος μειώνει σημαντικά τη δύναμη που πρέπει να εφαρμόζεται στο μοχλό του συμπλέκτη, διατηρώντας παράλληλα την ομαλή και ακριβή εμπλοκή των ταχυτήτων.
Επιπλέον διαθέτει ένα παραδοσιακό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, χαρακτηριστικό των μοντέλων που κατασκευάζονται στον οίκο Leoncino, το οποίο προέρχεται ειδικά από το μοντέλο 500cc, ικανό να εγγυηθεί τον χειρισμό και τη σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) με μπουκάλες 50mm και διαδρομή 140mm στο μπροστινό μέρος και ένα ψαλίδι με κεντρικό μονό αμορτισέρ που διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς, με διαδρομή 45mm (154mm στον τροχό).
Η άνεση και η λειτουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του TRK 702, το οποίο διαθέτει στάνταρ ένα μεγάλο φέρινγκ προβολέων, που παρέχει βέλτιστη προστασία τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Προαιρετικά διατίθενται θερμαινόμενες χειρολαβές και σέλλα, τα οποία μπορούν να ενεργοποιηθούν εύκολα από το κέντρο ελέγχου του τιμονιού με οπίσθιο φωτισμό, ώστε να παρέχουν τη μέγιστη ορατότητα ακόμη και τη νύχτα.
Αναφορικά με το σύστημα πέδησης, εξασφαλίζει υψηλή απόδοση χάρη στους 2 πλευστούς δίσκους (floating) διαμέτρου 320mm μπροστά και τις δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, καθώς και στον έναν δίσκο διαμέτρου 260mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών φέρουν ελαστικά spore touring Pirelli Angel GT 120/70 και 160/60 επιτυγχάνοντας τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση. Το TRK 702, χάρη στην ανάπτυξη της εργονομίας που επιθυμεί να προσφέρει η Benelli σε όλους τους αναβάτες, έχει προσαρμοστεί ώστε να είναι πιο προσιτό σε ένα ακόμα μεγαλύτερο εύρος αναβατών, χάρη στο ύψος της σέλλας που ανέρχεται στα 790mm προσδίδοντας στην μοτοσικλέτα ευκινησία και βέλτιστη γεωμετρία. Λόγω του ότι είναι σχεδιασμένο για ταξίδια, το TRK 702 διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 20 λίτρων με 4 λίτρα ρεζέρβα, με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 4,6L /100km προσφέροντας απεριόριστη αυτονομία στα ταξίδια. Το άνετο ζευγάρι χειρολαβών για τον συνεπιβάτη, οι οποίες χρησιμεύουν επίσης ως σχεδιαστικό χαρακτηριστικό ολοκληρώνουν την εμφάνιση και το στυλ του.
Η μοτοσικλέτα φέρει επίσης μια μονάδα προβολέων πλήρους LED και μια έγχρωμη οθόνη TFT 5'' υψηλής ανάλυσης, η οποία διαθέτει σύνδεση Bluetooth προκειμένου να εμφανίζει τις εισερχόμενες κλήσεις. Τα χειριστήρια του τιμονιού επιτρέπουν επίσης την απάντηση ή τον τερματισμό μιας κλήσης. Επιπλέον με τη λήψη της εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο και με τη σύνδεση wifi, μέσω phone mirroring είναι δυνατή η μετατροπή του ταμπλό σε πλοηγό. Στόχος της Benelli, είναι ο σύγχρονος αναβάτης να μπορεί να χειρίζεται με ασφάλεια και ευκολία όλες τις εφαρμογές που χρειάζεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.
Ο σχεδιασμός της νέας TRK 702, που δημιουργήθηκε από το Benelli Style Centre στο Pesaro της Ιταλίας, βασίζεται σε πρωτότυπες διακριτικές γραμμές, διατηρώντας την αίσθηση που χαρακτηρίζει την οικογένεια TRK. Παράλληλα εξελίσσεται δημιουργώντας ένα πιο επιθετικό και μοντέρνο στυλ, προσδίδοντας στη μοτοσικλέτα μια αδιαμφισβήτητη προσωπικότητα.
Το TRK 702 διατίθεται και σε έκδοση για κατόχους διπλωμάτων Α2 με 35kw.
Το TRK 702, διατίθεται σε καινοτόμους χρωματισμούς όπως το forest green, το Anthracite Grey και το Pearl white.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Τύπος κινητήρα | Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 4 βάλβιδος, τετράχρονος, DOHC |
Κυβισμός | 698cc |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 83mm Χ 64.5mm |
Σχέση συμπίεσης | 11,6:1 |
Μέγιστη ισχύς | 51.5 kw (70.0 Cv) @ 8000 rpm |
Μέγιστη ροπή | 70.0 Nm (7.1 kgm) @ 6000 rpm |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 41mm |
Σύστημα ανάφλεξης | ECU BOSCH MSE 6.0 |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Πιστοποίηση | EURO 5 |
EFI | DELPHI MT05 |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Σκελετός | Ατσάλινο πλαίσιο |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 50mm |
Πίσω ανάρτηση | Πίσω βραχίονας αλουμινίου με ρυθμιζόμενο κεντρικό αμορτισέρ προ φόρτιση ελατηρίου και υδραυλικό φρένο επαναφοράς |
Διαδρομή εμπρός | 140mm |
Διαδρομή πίσω | 45mm |
Εμπρός φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS |
Πίσω φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260mm & ABS |
Εμπρός ελαστικό | Pirelli Angel GT 120/70 - ZR17 |
Πίσω ελαστικό | Pirelli Angel GT 160/60 - ZR17 |
Συνολικό μήκος | 2.200 mm |
Συνολικό πλάτος | 925 mm |
Συνολικό ύψος | 1.390 mm |
Ύψος σέλας | 790 mm |
Μεταξόνιο | 1.505 mm |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 175 mm |
Βάρος |
215Kg |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 20lt |