Γεννήθηκε για να ταξιδεύει.

TRK 702

κινητηρας

2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ

ονομαστικη ισχυς

56kw (76.2 Cv) @ 8750rpm

μεγιστη ροπη

68.2 Nm (6,9 kgm) @ 6250rpm

χρωμα

Γκρί Ανθρακί
Forest Green
Pearl White

Γεννήθηκε για να ταξιδεύει. Το TRK 702  είναι το νέο μοντέλο της Benelli που έχει σχεδιαστεί για να ταξιδεύει σε ατελείωτους δρόμους, να ανακαλύπτει αξέχαστα μέρη, αλλά και για να μετακινείται στην πόλη με άνεση.

Το TRK 702, στην πραγματικότητα είναι ένα all-round tourer δίτροχο που προσφέρει τη μέγιστη άνεση στον αναβάτη και τον συνεπιβάτη με εξαιρετική αίσθηση οδήγησης. Αναπτύχθηκε από το Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της Benelli στο Pesaro της Ιταλίας, η οποία επεκτείνει και συμπληρώνει τη σειρά TRK, τοποθετώντας την στη μεσαία κατηγορία.

Είναι ευέλικτη και ιδανική για μακρινά ταξίδια. Κινείται χάρη στον ολοκαίνουριο δικύλινδρο κινητήρα Benelli 698cc, ο οποίος αναπτύχθηκε ως αποτέλεσμα της ανάγκης, να δημιουργηθεί μια ενδιάμεση σειρά προϊόντων μεταξύ των κινητήρων 500cc και 800cc. Αξιοποιώντας  λοιπόν την εμπειρία που αποκτήθηκε κατά την ανάπτυξη και τη βιομηχανοποίηση των δύο τύπων κινητήρων το 702, εξελίχθηκε σε μοντέλο με απίστευτα σημαντικές αποδόσεις χάρη στην εμπειρία και την ανάπτυξη της Benelli. Κατά συνέπεια, ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 76,2 ίππων (56 kW) στις 8750 στροφές/λεπτό και ροπή 68,2 Nm στις 6250 στροφές, εξασφαλίζοντας έναν γρήγορο κινητήρα. Διαθέτει διπλό επικεφαλή χρονισμό εκκεντροφόρου άξονα, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με κίνηση μέσω αλυσίδας και στροφαλοφόρο άξονα, με στροφαλοφόρους πείρους μετατοπισμένους κατά 180°. Διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου με διπλό σώμα γκαζιού 41mm. Η μονάδα μετάδοσης, από την άλλη πλευρά, διαθέτει ένα αφαιρούμενο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, το οποίο υποβοηθείται από έναν υγρό συμπλέκτη με μετατροπέα ροπής, ο οποίος μειώνει σημαντικά τη δύναμη που πρέπει να εφαρμόζεται στο μοχλό του συμπλέκτη, διατηρώντας παράλληλα την ομαλή και ακριβή εμπλοκή των ταχυτήτων. Ο κινητήρας 698 cc περιλαμβάνει επίσης μια μειωμένη έκδοση στα 35 kW για άδειες A2.

Επιπλέον διαθέτει ένα παραδοσιακό πλαίσιο πλέγματος με χαλύβδινη πλάκα, χαρακτηριστικό των μοντέλων που κατασκευάζονται στον οίκο Leoncino, το οποίο προέρχεται ειδικά από το μοντέλο 500cc, ικανό να εγγυηθεί τον χειρισμό και τη σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανάποδο πιρούνι (upside down) με μπουκάλες 50mm και διαδρομή 140mm στο μπροστινό μέρος και ένα ψαλίδι με κεντρικό μονό αμορτισέρ που διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς, με διαδρομή 50mm (168mm στον τροχό).

Η άνεση και η λειτουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του TRK 702, το οποίο διαθέτει στάνταρ ένα μεγάλο φέρινγκ, που παρέχει βέλτιστη προστασία τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Προαιρετικά διατίθενται θερμαινόμενες χειρολαβές και σέλλα, τα οποία μπορούν να ενεργοποιηθούν εύκολα από το κέντρο ελέγχου του τιμονιού με οπίσθιο φωτισμό, ώστε να παρέχουν τη μέγιστη ορατότητα ακόμη και τη νύχτα.

Αναφορικά με το σύστημα πέδησης, εξασφαλίζει υψηλή απόδοση χάρη στον διπλό πλευστό (floating) δίσκο διαμέτρου 320mm μπροστά και τη δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων, καθώς και στον έναν δίσκο διαμέτρου 260mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών φέρουν ελαστικά spore touring Pirelli Angel GT 120/70 και 160/60 επιτυγχάνοντας τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση. Το TRK 702, χάρη στην ανάπτυξη της εργονομίας που επιθυμεί να προσφέρει η Benelli σε όλους τους αναβάτες, έχει προσαρμοστεί ώστε να είναι πιο προσιτό σε ένα ακόμα μεγαλύτερο εύρος αναβατών, χάρη στο ύψος της σέλλας που ανέρχεται στα 790mm προσδίδοντας στην μοτοσικλέτα ευκινησία και βέλτιστη γεωμετρία. Λόγω του ότι είναι σχεδιασμένο για ταξίδια, το TRK 702 διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 20 λίτρων +3 λίτρα ρεζέρβα, με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 5L /100km προσφέροντας απεριόριστη αυτονομία στα ταξίδια. Το άνετο ζευγάρι χειρολαβών για τους συνεπιβάτες, οι οποίες χρησιμεύουν επίσης ως σχεδιαστικό χαρακτηριστικό ολοκληρώνουν την εμφάνιση και το στυλ του. Το TRK 702 X διατίθεται και σε έκδοση για κατόχους διπλωμάτων Α2 με 35kw.

Αυτή η μοτοσικλέτα προσφέρει επίσης μια μονάδα προβολέων πλήρους LED και μια έγχρωμη οθόνη TFT 5'' υψηλής ανάλυσης, η οποία διαθέτει σύνδεση Bluetooth προκειμένου να εμφανίζει τις εισερχόμενες κλήσεις. Τα χειριστήρια του τιμονιού επιτρέπουν επίσης την απάντηση ή τον τερματισμό μιας κλήσης. Προαιρετικά, το TRK 702 διαθέτει  μια καινοτόμο ενσωματωμένη κάμερα στο μπροστινό ράμφος της μοτοσικλέτας, η οποία επιτρέπει την καταγραφή βίντεο και λήψη φωτογραφιών σε πραγματικό χρόνο,  μέσω εφαρμογής (app). Στόχος της Benelli, είναι ο σύγχρονος αναβάτης να μπορεί να χειρίζεται με ασφάλεια και ευκολία όλες τις εφαρμογές που χρειάζεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.

Ο σχεδιασμός της νέας TRK 702, που δημιουργήθηκε από το Benelli Style Centre στο Pesaro της Ιταλίας, βασίζεται σε πρωτότυπες διακριτικές γραμμές, διατηρώντας την  αίσθηση που χαρακτηρίζει την οικογένεια TRK. Παράλληλα εξελίσσεται δημιουργώντας ένα πιο επιθετικό και μοντέρνο στυλ, προσδίδοντας στη μοτοσικλέτα μια αδιαμφισβήτητη προσωπικότητα.

Το TRK 702, αναμένεται να είναι στις εκθέσεις μας εντός πρώτου τριμήνου 2023. Η τιμή θα ανακοινωθεί τις πρώτες ημέρες του 2023.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 4 βάλβιδος, τετράχρονος, DOHC
Κυβισμός  698cc
Διαμέτρος x Διαδρομή 83mm Χ 64.5mm
Σχέση συμπίεσης 11,6:1
Μέγιστη ισχύς 56kw (76.2 Cv) @ 8750rpm
Μέγιστη ροπή 68.2 Nm (6,9 kgm)  @ 6250rpm
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 41mm
Σύστημα ανάφλεξης ECU BOSCH MSE 6.0 
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 5
EFI DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

 

Σκελετός Ατσάλινο πλαίσιο 
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 50mm
Πίσω ανάρτηση Πίσω βραχίονας αλουμινίου με ρυθμιζόμενο κεντρικό αμορτισέρ προ φόρτιση ελατηρίου και υδραυλικό φρένο επαναφοράς
Διαδρομή εμπρός 140mm
Διαδρομή πίσω 50mm
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS
Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260mm & ABS
Εμπρός ελαστικό 120/70 - R17
Πίσω ελαστικό 160/60 - R17 

 

Συνολικό μήκος 2.198 mm
Συνολικό πλάτος 925 mm
Συνολικό ύψος 1.440 mm
Ύψος σέλας 790 mm
Μεταξόνιο 1.504 mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 190 mm
Βάρος
235kg γεμάτο
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 20lt + 3,0lt

 

TOP

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο