κινητηρας
2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ
ονομαστικη ισχυς
76,2HP (56kW) 8500rpm
μεγιστη ροπη
67Nm (6,8kgm) 6500rpm
χρωμα
ΠΡΑΣΙΝΟ
ΚΑΦΕ
ΓΚΡΙ
Η Benelli παρουσιάζει το Leoncino 800 Trail, μια μοτοσικλέτα με ξεχωριστό πνεύμα off-road, που αναδεικνύεται από τη διπλή εξάτμιση σε ανυψωμένη θέση και τον μπροστινό τροχό. Αυτό το μοντέλο επεκτείνει τη γκάμα της Benelli και έχει σχεδιαστεί για να αναδεικνύει την αυθεντικότητα και την ποιότητα της φιλοσοφίας της οικογένειας Leoncino.
Ο δικύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας είναι υγρόψυκτος και με προδιαγραφές Euro 5. Η εκρηκτική απόδοση με ισχύ 76,2HP (56kW) 8500rpm. και ροπή 67Nm (6,8kgm) 6500rpm., εξασφαλίζει την διασκέδαση εκτός δρόμου και την γρήγορη απόκριση σε όλες το φάσμα στροφών του κινητήρα. Διαθέτει διπλό χρονισμό εκκεντροφόρου εναέριου άξονα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και διπλό σώμα γκαζιού διαμέτρου 43mm. Άξια αναφοράς είναι και ο υγρός αντιολισθητικός συμπλέκτης και το κιβώτιο 6 ταχυτήτων καθώς και η εντυπωσιακή χαρτογράφηση του εγκεφάλου από την Benelli για πλούσια απόδοση χωρίς συμβιβασμούς.
Το πλαίσιο αναθεωρήθηκε σε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα προκειμένου να αντιμετωπίσει καλύτερα τα εδάφη εκτός δρόμου, όπου οι ανώμαλες επιφάνειες υπερτερούν. Το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 50mm, με ρυθμιζόμενη επαναφορά, συμπίεση και υδραυλική προφόρτιση έχει αναβαθμιστεί από 140mm στο μοντέλο δρόμου έως 148mm στο Leoncino 800 Trail. Η ίδια αναβάθμιση έγινε και στο πίσω μέρος, με μονό, κεντρικό βραχίονα αιώρησης με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς με διαδρομή 140mm! Κατά συνέπεια, η σέλα προσαρμόστηκε από 805 mm στο μοντέλο δρόμου σε 834mm στο Leoncino 800 Trail.
Τα ελαστικά knobby, 120/70 19” Pirelli Scorpion Rally STR μπροστά και 170/60 17” Pirelli Scorpion Rally STR πίσω, ολοκληρώνουν το σετ των τεχνικών αναβαθμίσεων και προσφέρουν πρόσφηση και ασφάλεια άνεφ προηγουμένου. Το σύστημα πέδησης Brembo, το ίδιο με το Leoncino 800, είναι εξαιρετικά ασφαλές χάρη στον διπλό δίσκο διαμέτρου 320mm στο μπροστινό μέρος και στην τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μονομπλόκ και έναν δίσκο διαμέτρου 260mm στο πίσω μέρος με διπλό έμβολο.
Το Leoncino 800 Trail ξεχωρίζει για το εκλεπτυσμένο στυλ και τον δυναμισμό που απελευθερώνει εντός και εκτός δρόμου.
Το ψηλό φέρινγκ προβολέων βρίσκεται ακριβώς πάνω από το μπροστινό φως full-led, με το γνωστό τόξο της σειράς Leoncino. Η νέα διπλή εξάτμιση σε ψηλότερη θέση καθόρισε τον σχεδιασμό της μοτοσικλέτας και της έδωσε πνεύμα rally. Τα εκπληκτικά αλουμινένια Tubeless ακτινωτά στεφάνια ολοκληρώνουν τον off-road χαρακτήρα του. Η εξάτμιση δημιουργήθηκε ειδικά για την έκδοση Leoncino 800 Trail, καθώς και η βάση πινακίδας κυκλοφορίας και η θερμική ασπίδα στο πλάι. Για να αναδειχθεί η δυναμική γοητεία αυτής της μοτοσικλέτας το χαρακτηριστικό τόξο συνδυάζεται με δύο προφυλακτήρες στο ντεπόζιτο. Επιπλέον, το Leoncino 800 Trail διαθέτει όργανα TFT τελευταίας τεχνολογίας σε ένα ταμπλό που ξεχωρίζει για τον μοντέρνο και αυθεντικό σχεδιασμό του. Η σέλα εξασφαλίζει εξαιρετική άνεση ακόμα και στα πιο δύσκολα εδάφη. Στο λασπωτήρα, το αδιαμφισβήτητο σύμβολο της σειράς είναι φυσικά - ένα περήφανο λιοντάρι!
Το Leoncino 800 Trail είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκθέσεις Benelli σε γκρι, καφέ και πράσινο χρώμα. Μια μοτοσικλέτα έτοιμη να σε εντυπωσιάσει σε κάθε σου απαίτηση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Τύπος κινητήρα | Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. |
Κυβισμός | 754cc |
Διαμέτρος x Διαδρομή | Ø88 x 62mm |
Σχέση συμπίεσης | 11,5:1 |
Μέγιστη ισχύς | 56,0kW (76,2Cv) @ 8500rpm |
Μέγιστη ροπή | 67Nm (6,8kgm) @ 6500rpm |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 43mm |
Σύστημα ανάφλεξης | TLI |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Πιστοποίηση | EURO 5 CO2 emissions: 116 g/km – Fuel consumption 4,9 l/100km |
EFI | ECU – DELPHI™ MT05.3 |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Σκελετός | Χαλύβδινος σωλήνας |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) |
Πίσω ανάρτηση | Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα |
Διαδρομή εμπρός | 148mm |
Διαδρομή πίσω | 140mm |
Εμπρός φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS |
Πίσω φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260mm & ABS |
Εμπρός ελαστικό | 120/70 R 19 M/C 60V Pirelli Scorpion Rally STR |
Πίσω ελαστικό | 170/60 R 17 M/C 72V Pirelli Scorpion Rally STR |
Συνολικό μήκος | 2200mm |
Συνολικό πλάτος | 870mm |
Συνολικό ύψος | 1210mm |
Ύψος σέλας | 834mm |
Μεταξόνιο | 1480mm |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 191mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 234kg |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 15.0lt + 3lt ρεζέρβα |