fbpx
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΔΟΣΗΣ

ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ OFF-ROAD!

LEONCINO 800 TRAIL

κινητηρας

2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ

ονομαστικη ισχυς

76,2HP (56kW) 8500rpm

μεγιστη ροπη

67Nm (6,8kgm) 6500rpm

χρωμα

ΠΡΑΣΙΝΟ
ΚΑΦΕ
ΓΚΡΙ

Η Benelli παρουσιάζει το Leoncino 800 Trail, μια μοτοσικλέτα με ξεχωριστό πνεύμα off-road, που αναδεικνύεται από τη διπλή εξάτμιση σε ανυψωμένη θέση και τον μπροστινό τροχό. Αυτό το μοντέλο επεκτείνει τη γκάμα της Benelli και έχει σχεδιαστεί για να αναδεικνύει την αυθεντικότητα και την ποιότητα της φιλοσοφίας της οικογένειας Leoncino.

Ο δικύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας είναι υγρόψυκτος και με προδιαγραφές Euro 5. Η εκρηκτική απόδοση με ισχύ 76,2HP (56kW) 8500rpm. και ροπή 67Nm (6,8kgm) 6500rpm., εξασφαλίζει την διασκέδαση εκτός δρόμου και την γρήγορη απόκριση σε όλες το φάσμα στροφών του κινητήρα. Διαθέτει διπλό χρονισμό εκκεντροφόρου εναέριου άξονα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και διπλό σώμα γκαζιού διαμέτρου 43mm. Άξια αναφοράς είναι και ο υγρός αντιολισθητικός συμπλέκτης και το κιβώτιο 6 ταχυτήτων καθώς και η εντυπωσιακή χαρτογράφηση του εγκεφάλου από την Benelli για πλούσια απόδοση χωρίς συμβιβασμούς. 

Το πλαίσιο αναθεωρήθηκε σε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα προκειμένου να αντιμετωπίσει καλύτερα τα εδάφη εκτός δρόμου, όπου οι ανώμαλες επιφάνειες υπερτερούν. Το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 50mm, με ρυθμιζόμενη επαναφορά, συμπίεση και υδραυλική προφόρτιση έχει αναβαθμιστεί από 140mm στο μοντέλο δρόμου έως 148mm στο Leoncino 800 Trail. Η ίδια αναβάθμιση έγινε και στο πίσω μέρος, με μονό, κεντρικό βραχίονα αιώρησης με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς με διαδρομή 140mm! Κατά συνέπεια, η σέλα προσαρμόστηκε από 805 mm στο μοντέλο δρόμου σε 834mm στο Leoncino 800 Trail.

Τα ελαστικά knobby, 120/70 19” Pirelli Scorpion Rally STR μπροστά και 170/60 17” Pirelli Scorpion Rally STR πίσω, ολοκληρώνουν το σετ των τεχνικών αναβαθμίσεων και προσφέρουν πρόσφηση και ασφάλεια άνεφ προηγουμένου. Το σύστημα πέδησης Brembo, το ίδιο με το Leoncino 800, είναι εξαιρετικά ασφαλές χάρη στον διπλό δίσκο διαμέτρου 320mm στο μπροστινό μέρος και στην τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μονομπλόκ και έναν δίσκο διαμέτρου 260mm στο πίσω μέρος με διπλό έμβολο.

Το Leoncino 800 Trail ξεχωρίζει για το εκλεπτυσμένο στυλ και τον δυναμισμό που απελευθερώνει εντός και εκτός δρόμου.

Το ψηλό φέρινγκ προβολέων  βρίσκεται ακριβώς πάνω από το μπροστινό φως full-led, με το γνωστό τόξο της σειράς Leoncino. Η νέα διπλή εξάτμιση σε ψηλότερη θέση καθόρισε τον σχεδιασμό της μοτοσικλέτας και της έδωσε πνεύμα rally. Τα εκπληκτικά αλουμινένια Tubeless ακτινωτά στεφάνια ολοκληρώνουν τον off-road χαρακτήρα του. Η εξάτμιση δημιουργήθηκε ειδικά για την έκδοση Leoncino 800 Trail, καθώς και η βάση πινακίδας κυκλοφορίας και η θερμική ασπίδα στο πλάι. Για να αναδειχθεί η δυναμική γοητεία αυτής της μοτοσικλέτας το χαρακτηριστικό τόξο συνδυάζεται με δύο προφυλακτήρες στο ντεπόζιτο. Επιπλέον, το Leoncino 800 Trail διαθέτει όργανα TFT τελευταίας τεχνολογίας σε ένα ταμπλό που ξεχωρίζει για τον μοντέρνο και αυθεντικό σχεδιασμό του. Η σέλα εξασφαλίζει εξαιρετική άνεση ακόμα και στα πιο δύσκολα εδάφη. Στο λασπωτήρα, το αδιαμφισβήτητο σύμβολο της σειράς είναι φυσικά - ένα περήφανο λιοντάρι!

Το Leoncino 800 Trail είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκθέσεις Benelli σε γκρι, καφέ και πράσινο χρώμα. Μια μοτοσικλέτα έτοιμη να σε εντυπωσιάσει σε κάθε σου απαίτηση.  

Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός 754cc
Διαμέτρος x Διαδρομή Ø88 x 62mm
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς 56,0kW (76,2Cv) @ 8500rpm
Μέγιστη ροπή 67Nm (6,8kgm) @ 6500rpm
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 43mm
Σύστημα ανάφλεξης TLI
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 5 CO2 emissions: 116 g/km – Fuel consumption 4,9 l/100km
EFI ECU – DELPHI™ MT05.3
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

 

 

Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Πίσω ανάρτηση Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός 148mm
Διαδρομή πίσω 140mm 
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS
Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260mm & ABS
Εμπρός ελαστικό 120/70 R 19 M/C 60V Pirelli Scorpion Rally STR
Πίσω ελαστικό 170/60 R 17 M/C 72V Pirelli Scorpion Rally STR

 

 

Συνολικό μήκος 2200mm
Συνολικό πλάτος 870mm
Συνολικό ύψος 1210mm
Ύψος σέλας 834mm
Μεταξόνιο 1480mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 191mm
Βάρος (πλήρες υγρών) 234kg
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 15.0lt + 3lt ρεζέρβα 

 

TOP

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο