fbpx

IMPERIALE 400

Όταν το κλασικό συναντά το σύγχρονο!

κινητήρας

1-κύλινδρος
4-χρονος
αερόψυκτος
με μονό εκκεντροφόρο

ονομαστική ισχύς

15,5 kW (21,0 PS) @ 5.500 σ.α.λ.

μέγιστη ροπή

29 Nm (2,95 kgm) @ 4.500 σ.α.λ.

χρώμα

Μαυρό

Το νέο Imperiale 400 είναι η σύγχρονη εκδοχή και συνέχεια του ιστορικού μοντέλου MotoBi Imperiale που πρωτοκυκλοφόρησε στην Ιταλία το 1950. Η σημερινή εκδοχή του νέου Imperiale 400 διατηρεί το κομψό κλασικό ρετρό ύφος του, έχοντας όμως σημαντικές προσθήκες μοντέρνων στοιχείων και λεπτομέρειες που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες του σύγχρονου αναβάτη.

Η εμφάνιση του Imperiale 400 ακολουθεί την κομψή, ρετρό γραμμή του κλασικού Imperiale.

Το αποτέλεσμα είναι μια κλασική, άνετη και ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα 400cc, οικονομική και ιδιαίτερα φιλική στην οδήγηση στην πόλη ή τους επαρχιακούς δρόμους.  Το κλασικής σχεδίασης ρεζερβουάρ με το σήμα της Benelli, η ρετρό ουρά και η κλασική cafe racer σέλα δύο τμημάτων συνθέτουν το εμβληματικό vintage αποτέλεσμα.

Ο κινητήρας του Imperiale 400 είναι 1-κύλινδρος, 4-χρονος, αερόψυκτος με μονό εκκεντροφόρο στοχεύοντας στην χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση. Ο κινητήρας χαρακτηρίζεται από την ελαστικότητα και την εξαιρετική ανταπόκριση του σε κάθε πρόκληση, με μέγιστη ισχύ τους 21,0 PS (15,5kW) στις 5.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή  Nm (2,95 kgm) στις 4.500 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου.

Το Imperiale 400 είναι η ιδανική επιλογή για νεόυς αναβάτες που αναζητούν την κομψότητα και το κλασικό cafe racer design αλλά και για έμπειρους μοτοσυκλετιστές οι οποίοι που αναζητούν μια καλαίσθητη ρετρό μοτοσυκλέτα, ευκολοδήγητη στο αστικό και το περιαστικό περιβάλλον.

Σύστημα ανάρτησης: τηλεσκοπικό  πιρούνι διαμέτρου 41 mm και Swing arm ψαλίδι με διπλό αμορτισέρ πίσω. Το Imperiale 400 διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 300 mm. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 240 mm. Φυσικά, διαθέτει και ABS.

Οι ακτινωτοί τροχοί έχουν 19" μπροστά και 18" πίσω και φέρουν ελαστικά 110/90 R19 57S και 130/80 R18 66S αντίστοιχα. Αυτό εγγυάται τη μέγιστη σταθερότητα και απόλαυση οδήγησης σε όλες τις συνθήκες και σε όλα τα εδάφη.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τύπος κινητήρα Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, τετράχρονος με μονό εκκεντροφόρο.
Κυβισμός 374 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 72,7χιλ. Χ 90,0χιλ.
Σχέση συμπίεσης 8,5:1
Μέγιστη ισχύς 15,5 kw (21,0 PS) @ 5500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή 29,0 Nm (2,95 kgm)  @ 4500 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης TLI
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 4
EFI DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

Σκελετός Χαλύβδινος από δοκούς στρογγυλής διατομής και πλάκες
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή πίσω Διπλό αμορτισέρ & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός 121 mm
Διαδρομή πίσω 55 mm
Εμπρός φρένο Δισκόφρενο, Ø 300 χιλ. & ABS
Εμπρός φρένο Δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό 110/90-R19 57S
Πίσω ελαστικό 130/80-R18 66S

Συνολικό μήκος 2.170 χιλ.
Συνολικό πλάτος 820 χιλ.
Συνολικό ύψος 1.120 χιλ.
Ύψος σέλας 780χιλ.
Μεταξόνιο 1.440 χιλ
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 170 χιλ.
Βάρος (χωρίς υγρά) 205 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 12,0 L

Ενδεικτική Τιμή Λιανικής (με ΦΠΑ):

4.490 € (δεν περιλαμβάνονται τέλη ταξινόμησης)

TOP

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο