Κινητηρας
1-ΚΥΛΙΔΡΟΣ
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ
ΜΕ ΜΟΝΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ
Ονομαστικη Ισχυς
15,5 kW (21,0 PS) @ 5.500rpm
Μεγιστη ροπη
29 Nm (2,95 kgm) @ 4.500rpm
Χρωμα
ΜΑΥΡΟ
ΑΣΗΜΙ
Το νέο Imperiale 400 είναι η σύγχρονη εκδοχή και συνέχεια του ιστορικού μοντέλου MotoBi Imperiale που πρωτοκυκλοφόρησε στην Ιταλία το 1950. Η σημερινή εκδοχή του νέου Imperiale 400 διατηρεί το κομψό κλασικό ρετρό ύφος του, έχοντας όμως σημαντικές προσθήκες μοντέρνων στοιχείων και λεπτομέρειες που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες του σύγχρονου αναβάτη.
Η εμφάνιση του Imperiale 400 ακολουθεί την κομψή, ρετρό γραμμή του κλασικού Imperiale.
Το αποτέλεσμα είναι μια κλασική, άνετη και ευκολοδήγητη μοτοσικλέτα 400cc, ιδιαίτερα φιλική στην οδήγηση στην πόλη ή τους επαρχιακούς δρόμους. Το κλασικής σχεδίασης ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12lt +2lt ρεζέρβα με το σήμα της Benelli χαρίζει πλούσια αυτονομία. Η ρετρό ουρά και η κλασική cafe racer σέλα δύο τμημάτων συνθέτουν το εμβληματικό vintage αποτέλεσμα σε συνδιασμό με τα αντιολισθητικά pads του ρεζερβουάρ. Αναφορά οφείλουμε να κάνουμε στην εντυπωσιακή εξάτμιση που χαρίζει μοναδικό άκουσμα στο Imperialle 400 της Benelli.
Ο κινητήρας του Imperiale 400 είναι σύγχρονος 1-κύλινδρος, 4-χρονος, αερόψυκτος με μονό εκκεντροφόρο στοχεύοντας στην χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση 3,1lt / 100km. Ο κινητήρας χαρακτηρίζεται από την ελαστικότητα και την εξαιρετική ανταπόκριση του σε κάθε πρόκληση, με μέγιστη ισχύ τους 21,0 PS (15,5kW) στις 5.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 29Nm (2,95 kgm) στις 4.500 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου EFI και διαθέτει πιστοποίηση Ε5.
Το Imperiale 400 είναι η ιδανική επιλογή για αναβάτες που αναζητούν την κομψότητα και το κλασικό cafe racer design αλλά και για μοτοσικλετιστές οι οποίοι αναζητούν μια καλαίσθητη ρετρό μοτοσικλέτα, ευκολοδήγητη στο αστικό και το περιαστικό περιβάλλον.
Το σύστημα ανάρτησης αποτελείται από: τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 mm με διαδρομή 121mm και Swing arm ψαλίδι με διπλό αμορτισέρ πίσω διαδρομής 55mm. Το Imperiale 400 διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 300 mm. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 240 mm. Φυσικά, διαθέτει και ABS.
Οι ακτινωτοί αλουμινένιοι τροχοί έχουν 19" μπροστά και 18" πίσω και φέρουν ελαστικά 110/90 R19 57S MAXXIS και 130/80 R18 66S MAXXIS αντίστοιχα. Αυτό εγγυάται τη μέγιστη σταθερότητα και απόλαυση οδήγησης σε όλες τις συνθήκες και σε όλα τα εδάφη.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Τύπος κινητήρα | Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, τετράχρονος με μονό εκκεντροφόρο. |
Κυβισμός | 374cc |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 72,7mm Χ 90,0mm |
Σχέση συμπίεσης | 8,5:1 |
Μέγιστη ισχύς | 15,5 kw (21,0 PS) @ 5500rpm |
Μέγιστη ροπή | 29,0 Nm (2,95 kgm) @ 4500rpm |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm |
Σύστημα ανάφλεξης | TLI |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Πιστοποίηση | EURO 5 |
EFI | DELPHI MT0 5.3 |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 5 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Σκελετός | Ατσάλινο πλαίσιο από δοκούς στρογγυλής διατομής και πλάκες |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm |
Πίσω ανάρτηση | Διπλό αμορτισέρ & Swing βραχίονα |
Διαδρομή εμπρός | 121 mm |
Διαδρομή πίσω | 55 mm |
Εμπρός φρένο | Δισκόφρενο, Ø 300 χιλ. & ABS |
Εμπρός φρένο | Δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS |
Εμπρός ελαστικό | 110/90-19 M/C 57S MAXXIS |
Πίσω ελαστικό | 130/80-18 M/C 66S MAXXIS |
Συνολικό μήκος | 2.170mm |
Συνολικό πλάτος | 820mm |
Συνολικό ύψος | 1.120mm |
Ύψος σέλας | 780mm |
Μεταξόνιο | 1.440mm |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 170mm |
Βάρος (χωρίς υγρά) | 205kg γεμάτο |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 12,0lt + 2lt |