fbpx

LEONCINO 250

Μικρές διαστάσεις, αυθεντικός χαρακτήρας

κινητήρας

1-κύλινδρος
4-χρονος
υγρόψυκτος
4-βάλβιδος
με δύο εκκεντροφόρους

ονομαστική ισχύς

18 kW (24,5 PS) @ 9.500 σ.α.λ.

μέγιστη ροπή

21 Nm (2,1 kgm) @ 7.500 σ.α.λ.

χρώμα

Λευκό μάτ
Κόκκινο
Καφέ
Ανθρακί

Το Leoncino 250 είναι το νεότερο μοντέλο της οικογένειας Leoncino που απευθύνεται στους νεαρούς και στους μεγαλύτερης ηλικίας λάτρεις της αυθεντικής ιστορίας της μοτοσυκλέτας, που θέλουν να συνδυάσουν την καθημερινή τους μετακίνηση με άφθονο στυλ και έντονη προσωπικότητα.

Η εμφάνιση του Leoncino 250 ακολουθεί την γραμμή των μεγαλύτερων Leoncino.

Το χωροδικτύωμα Trellis, το μοναδικής σχεδίασης ρεζερβουάρ, η κοφτή ουρά και ο πλευρικό λασπωτήρας συνδυάζονται αρμονικά με τον δυναμικό προβολέα, το ανεστραμμένο πιρούνι και τους δίσκους wave. To Leoncino 250 είναι η μοτοσυκλέτα που φέρνει τη διαχρονική γοητεία πιο κόντα.

Ο κινητήρας του Leoncino είναι 1-κύλινδρος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, υγρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους. Είναι ιδιαίτερα ελαστικός και προοδευτικός με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 24,5 PS (18kW) στις 9.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 21 Nm (2,1 kgm) στις 7.500 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου που εξασφαλίζει την χαμηλή κατανάλωση και τις υψηλές επιδόσεις.

Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα μιας άριστης και ευκολοδήγητης μοτοσυκλέτας για νεοεισερχόμενους ή έμπειρους μοτοσυκλετιστές.

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 41 mm, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino 250 διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 280 mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και ένα έμβολο. Φυσικά, διαθέτει και ABS.

Οι τροχοί έχουν ζάντες με κράμα αλουμινίου, είναι 17" μπροστά και 17" πίσω και φέρουν ελαστικά 110/70 R17-και 150/60 R17 αντίστοιχα. Αυτό εγγυάται τη μέγιστη σταθερότητα και απόλαυση οδήγησης σε όλες τις συνθήκες και σε όλα τα εδάφη.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τύπος κινητήρα Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός 249 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 72χιλ. Χ 61,2χιλ.
Σχέση συμπίεσης 11,2:1
Μέγιστη ισχύς 18 kw (24,5 PS) @ 9500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή 21,0 Nm (2,1 kgm)  @ 7500 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης TLI
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 4
EFI DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Διαδρομή πίσω Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός 125 mm
Διαδρομή πίσω 51 mm
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ. & ABS
Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό 110/70-R17
Πίσω ελαστικό 150/60-R17

Συνολικό μήκος 2.040 χιλ.
Συνολικό πλάτος 840 χιλ.
Συνολικό ύψος 1.115 χιλ.
Ύψος σέλας 810χιλ.
Μεταξόνιο 1.370 χιλ
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 170 χιλ.
Βάρος (χωρίς υγρά) 164 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 12,5 L

Ενδεικτική Τιμή Λιανικής (με ΦΠΑ):

3.960 € (δεν περιλαμβάνονται τέλη ταξινόμησης)

TOP