κινητηρας
2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΥΔΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ονομαστικη ισχυς
51,5kw (70 Cv) @ 8000rpm
μεγιστη ροπη
70 Nm (7,1 kgm) @ 6000rpm
χρωμα
Forest Green
Dune Sea
Moon Grey
Anthracite Grey
Προς νέους ορίζοντες. Το TRK 702 X της Benelli είναι μια καθαρόαιμη adventure μοτοσικλέτα, εξαιρετικά ευέλικτη σχεδιασμένη για να αντιμετωπίζει κάθε είδους διαδρομή, τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου. Πάθος, ελευθερία και διασκέδαση σε μία μοτοσικλέτα. Στην πραγματικότητα είναι μια μοτοσικλέτα, ιδανική για όσους θέλουν ένα στιβαρό, αυθεντικό και εύχρηστο δίκυκλο. Μια μοτοσικλέτα ικανή να εγγυάται βέλτιστες επιδόσεις χωρίς να δυσκολεύει τον αναβάτη.
Το TRK 702 X σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου στο Pesaro της Ιταλίας και διαθέτει ένα μοναδικό σχεδιασμό, με απαλές και δυναμικές γραμμές, που προσδίδουν σε αυτό το δίκυκλο Benelli έναν πολύ επιθετικό χαρακτήρα με ισχυρή ταυτότητα. Ο προβολέας, με την διπλή μονάδα LED τοποθετημένος στην εμβληματική μάσκα, ο σχεδιασμός του ρεζερβουάρ, με μεταλλικά σημεία τα οποία έρχονται σε επαφή με τα πόδια του αναβάτη είναι κατασκευασμένη από μέταλλο, εξασφαλίζουν ελάχιστο όγκο και μέγιστη ελευθερία κινήσεων, χωρίς να περιορίζουν την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, που αγγίζει γενναιόδωρα τα 20 λίτρα με 4 λίτρα ρεζέρβα. Με την εξαιρετική κατανάλωση να κυμαίνεται στα 4,6L/100km προσφέροντας απεριόριστη αυτονομία. Το TRK 702 X δικαίως χαρακτηρίζεται μια adventure μοτοσικλέτα καθώς η αυτονομία προσδίδει ασφάλεια και εμπιστοσύνη σε κάθε ταξίδι.
Άλλα χαρακτηριστικά που διακρίνουν το νέο TRK 702 X, τα οποία μοιράζεται με τα άλλα μοντέλα της σειράς, είναι οι πίσω χειρολαβές, οι οποίες είναι μακριές, ώστε να προσφέρουν μέγιστη άνεση στον επιβάτη, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν ένα πολύ σημαντικό στιλιστικό χαρακτηριστικό, καθορίζοντας την ουρά του οχήματος.
Επιπλέον διαθέτει τεχνικές λύσεις που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν, αλλά έχουν τροποποιηθεί βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις του οχήματος. Η καρδιά του TRK 702 X αποδίδει 70 Nm ροπής στις 6000 στροφές/λεπτό χαρίζοντας εξαιρετική απόκριση χάρη στα 7,1kgm ροπής το όχημα διαθέτει (51,5 kW) στις 8000 στροφές, πάντα έτοιμη και δυναμική. Διαθέτει διπλό επικεφαλής εκκεντροφόρους με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με κίνηση μέσω αλυσίδας και στροφαλοφόρο άξονα με στροφαλοφόρους πείρους μετατοπισμένους κατά 180°. Διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου με διπλό σώμα γκαζιού 41 mm. Η μονάδα μετάδοσης, διαθέτει ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, με υγρό συμπλέκτη και μετατροπέα ροπής ο οποίος μειώνει σημαντικά τη δύναμη που πρέπει να εφαρμόζεται στο μοχλό του συμπλέκτη, διατηρώντας παράλληλα την ομαλή και ακριβή εμπλοκή των ταχυτήτων.
Σύμφωνα με την παράδοση, η μοτοσικλέτα διαθέτει εξαιρετική γεωμετρία χάρη στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που εξασφαλίζει μέγιστη ευελιξία τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Η βέλτιστη ισορροπία του TRK 702 X, είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να μην δυσκολεύει ποτέ τον αναβάτη με αποτέλεσμα να το καθιστά ιδανικό για μακρινές διαδρομές ανεξαρτήτως συνθηκών. Η ρύθμιση της ανάρτησης διαθέτει ένα ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι (upside down) 50mm και διαδρομή 140mm και ένα ψαλίδι αλουμινίου με κεντρικό monoshock με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και υδραυλική απόσβεση επαναφοράς, με διαδρομή 50mm (173mm στον τροχό).
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από 2 πλευστούς δίσκους διαμέτρου 320mm εμπρός με διπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο διαμέτρου 260mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Οι ζάντες 19" εμπρός και 17" από κράμα αλουμινίου με ατσάλινες ακτίνες είναι εφοδιασμένες με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 και 150/70 για μέγιστη πρόσφυση εντός και εκτός δρόμου.
Παρόλο που το TRK 702 X είναι σίγουρα μια adventure μοτοσικλέτα, δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην άνεση και στην απόδοση. Όπως και στην έκδοση δρόμου (street), αυτό το νέο όχημα διαθέτει στάνταρ ένα μεγάλο φέρινγκ, προστατεύοντας τέλεια τόσο τον αναβάτη όσο και τον συνεπιβάτη. Προαιρετικά διατίθενται θερμαινόμενες χειρολαβές και σέλλα αναβάτη, τα οποία μπορούν εύκολα να ενεργοποιηθούν από το μπλοκ ελέγχου του τιμονιού με οπίσθιο φωτισμό, ώστε να παρέχουν μέγιστη ορατότητα ακόμα και τη νύχτα. Διαθέτει μια μονάδα προβολέων πλήρους LED και έγχρωμη οθόνη TFT 5'' υψηλής ανάλυσης, η οποία διαθέτει σύνδεση Bluetooth προκειμένου να εμφανίζει τις εισερχόμενες κλήσεις. Τα χειριστήρια του τιμονιού επιτρέπουν επίσης την απάντηση ή τον τερματισμό μιας κλήσης. Επιπλέον με τη λήψη εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο και τη σύνδεση με wifi μέσω phone mirroring θα είναι δυνατή η μετατροπή του ταμπλό σας σε πλοηγό. Στόχος της Benelli, είναι ο σύγχρονος αναβάτης να μπορεί να χειρίζεται με ασφάλεια και ευκολία όλες τις εφαρμογές που χρειάζεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.
Το TRK 702 X διατίθεται και σε έκδοση για κατόχους διπλωμάτων Α2 με 35kw.
Το TRK 702 Χ διατίθεται σε ιδιαίτερους χρωματισμούς όπως το Forest Green, το Dune Sea, το Moon Grey και το Anthracite grey.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Τύπος κινητήρα | Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 4 βάλβιδος, τετράχρονος, DOHC |
Κυβισμός | 698cc |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 83mm Χ 64.5mm |
Σχέση συμπίεσης | 11,6:1 |
Μέγιστη ισχύς | 51,5kw (70 Cv) @ 8000rpm |
Μέγιστη ροπή | 70Nm (7,1 kgm) @ 6000rpm |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 41mm |
Σύστημα ανάφλεξης | ECU BOSCH MSE 6.0 |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Πιστοποίηση | EURO 5 |
EFI | DELPHI MT05 |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Σκελετός | Ατσάλινο πλαίσιο |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 50mm |
Πίσω ανάρτηση | Πίσω βραχίονας αλουμινίου με ρυθμιζόμενο κεντρικό αμορτισέρ προ φόρτιση ελατηρίου και υδραυλικό φρένο επαναφοράς |
Διαδρομή εμπρός | 140mm |
Διαδρομή πίσω | 50mm |
Εμπρός φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS |
Πίσω φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260mm & ABS |
Εμπρός ελαστικό | Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 - R19 |
Πίσω ελαστικό | Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 - R17 |
Συνολικό μήκος | 2.220 mm |
Συνολικό πλάτος | 925 mm |
Συνολικό ύψος | 1.420 mm |
Ύψος σέλας | 835mm |
Μεταξόνιο | 1.505 mm |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 205 mm |
Βάρος |
218kg |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 20lt |