ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΔΟΣΗΣ

TIMELESS DESIRE

LEONCINO BOBBER 400

κινητηρας

V-TWIN 60°
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
8-ΒΑΛΒΙΔΟΣ

ονομαστικη ισχυς

33,5HP (25kW) 8000rpm

μεγιστη ροπη

35Nm (3,57kgm) 5000rpm

χρωμα

Midnight Black
Desert Tan

Το Leoncino Bobber 400 δημιουργήθηκε στο Pesaro της Ιταλίας από το Centro Stile της Benelli και συνδυάζει άριστα τα εμβληματικά στοιχεία της οικογένειας Leoncino με τις κλασικές γραμμές των custom μοτοσυκλετών .

 

Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός εμβληματικού bobber οχήματος που ξεχωρίζει καθώς γεφυρώνει αρμονικά δύο κόσμους: την custom κουλτούρα και την κληρονομιά της Benelli, σε μια άψογη ισορροπία.

 

Με αυτό το μοντέλο, η εμπειρία οδήγησης ξεκινά με την φαντασία, παρατηρώντας τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του Leoncino Bobber 400. Tο κοντό πίσω τμήμα, το ρεζερβουάρ σε χαρακτήρα Leoncino, τα φαρδιά ελαστικά, ο νέος 60° V-twin κινητήρας, το διπλό τελικό εξάτμισης και το εμφανές φίλτρο αέρα είναι μερικά από τα στοιχεία που αιχμαλωτίζουν τόσο το βλέμμα, όσο και την φαντασία. Είτε σε ανοιχτούς δρόμους είτε μέσα στην πόλη, το Leoncino Bobber 400 δείχνει επιβλητικό και επιτρέπει στον αναβάτη να ξεχωρίζει με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του.

 

Μόλις ο αναβάτης ανέβει στην μοτοσυκλέτα αισθάνεται την άνεση και την φυσικότητα της εξαιρετικά εργονομικής θέσης οδήγησης. Η φυσικότητα αυτή, συνδυάζεται με το φαρδύ τιμόνι, τους καθρέπτες bar end και τα εμπρόσθια τοποθετημένα μαρσπιέ.

Εξασφαλίζοντας άνεση και πλήρη έλεγχο στον χειρισμό του οχήματος.

 

Ο εμπρός προβολέας ξεχωρίζει με τη custom-εμπνευσμένη σχεδίασή του, χωρίς να χάνει την ταυτότητα των Leoncino. Η ίδια σχεδιαστική κληρονομιά αντανακλάται και στο ρεζερβουάρ, με έντονες καμπύλες και στενό κεντρικό τμήμα που επιτρέπει στον αναβάτη να γίνεται ένα με τη μοτοσικλέτα.

 

Το μίνιμαλ εμπρός φτερό με το έμβλημα της Benelli και το κοντό πίσω τμήμα τονίζουν τον bobber χαρακτήρα. Το πίσω μέρος, κατασκευασμένο φέρει αποσπώμενη σέλα συνεπιβάτη, το οποίο χαρίζει μια καθαρή και εκλεπτυσμένη αισθητική.

 

Το εξωτερικά τοποθετημένο φίλτρο αέρα είναι ένα ξεχωριστό και πρωτοποριακό στοιχείο, το οποίο από τεχνικό εξάρτημα μετατρέπεται σε σχεδιαστική λεπτομέρεια, με το στοιχείο του φίλτρου να είναι ορατό προσδίδοντας γνήσιο custom χαρακτήρα.

 

Ο 60°  V-twin κινητήρας, διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στο project, αποτελώντας βασικό στοιχείο του χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Η Benelli έχει δημιουργήσει έναν εξαιρετικά τακτοποιημένο και καλοσχεδιασμένο κινητήρα που αποδεικνύει και ενισχύει τον custom χαρακτήρα. Αποδίδει 34 hp στις 8.000 σ.α.λ. και 3,57 kgm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Είναι υγρόψυκτος και το ψυγείο εναρμονίζεται με την σχεδιαστική του γραμμή διότι είναι έξυπνα κάθετα τοποθετημένο ανάμεσα στο πλαίσιο του οχήματος.

 

Το Leoncino Bobber 400 προσφέρει εξαιρετική άνεση οδήγησης χάρη στο σύστημα αναρτήσεων, που περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι 35 mm και 125mm διαδρομής και διπλό πίσω αμορτισέρ 100mm διαδρομής που συνεργάζεται με το καλοσχεδιασμένο ψαλίδι του οχήματος.

 

Μεταξύ των τεχνικών highlights ξεχωρίζουν οι τροχοί 16 ιντσών μεγάλων διαστάσεων, με ελαστικά 130/90 εμπρός και 150/80 πίσω, που χαρίζουν στο Bobber τη δυναμική εμφάνιση που του αξίζει.

 

Η εξάτμιση είναι πλήρως συμβατή με τις προδιαγραφές Euro 5+ και εντυπωσιάζει χάρη στο διπλό τελικό που αποτελεί γνήσιο στοιχείο των cruiser οχημάτων.

 

Το Leoncino Bobber 400 είναι μία απόλυτα σύγχρονη μοτοσυκλέτα και διαθέτει αυξημένη ενεργητική ασφάλεια χάρη στο δικάναλο σύστημα ABS της Bosch και στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, το οποίο απενεργοποιείται εύκολα μέσω διακόπτη στο τιμόνι.

 

Οι πιο παρατηρητικοί θα εντοπίσουν την τελική μετάδοση με ιμάντα — μια επιλογή που εξασφαλίζει ομαλότερη λειτουργία, μικρότερους κραδασμούς και μειωμένη συντήρηση σε σχέση με την παραδοσιακή αλυσίδα, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί στην απόλαυση της διαδρομής και στο αίσθημα ελευθερίας που προσφέρει η νέα δημιουργία της Benelli.

 

Το Benelli Leoncino Bobber 400 θα είναι διαθέσιμο σε Desert Tan και Midnight Black.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τύπος κινητήρα Κινητήρας V Twin 60°, 4-χρονός, 8 βαλβίδων, υγρόψυκτος, με εκκεντροφόρο επί κεφαλής (SOHC) και αντικραδασμικό άξονα.
Κυβισμός 385cc
Διαμέτρος x Διαδρομή Ø60 x 68mm
Σχέση συμπίεσης 11,8:1
Μέγιστη ισχύς 25,0kW (33,5hp στις 8000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή 35Nm (3,57 kgm) στις 5000 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 29mm
Κατανάλωση 3,6 λίτρα άνα 100 χιλιόμετρα
Πιστοποίηση EURO 5+
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Ενισχυμένος ιμάντας κίνησης

 

Σκελετός Double cradle with steel tubes and plates
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Πίσω ανάρτηση Πίσω ψαλίδι με διπλό αμορτισέρ
Διαδρομή εμπρός 125mm
Διαδρομή πίσω 100mm 
Εμπρός φρένο Μονός δίσκος ø300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και ABS.
Πίσω φρένο Μονός δίσκος ø240 mm με μονοπίστονη πλευστή δαγκάνα και ABS.
Εμπρός ελαστικό 130/90 R 16 M/C 67H
Πίσω ελαστικό 150/80 R 16 M/C 71H 

 

Συνολικό μήκος 2170mm
Συνολικό πλάτος 830mm
Ύψος σέλας 730mm
Μεταξόνιο 1520mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 165mm
Βάρος (στεγνό) 165kg
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 15.0lt + 2lt ρεζέρβα
Traction Control Διαθέτει
Απενεργοποιήσιμο traction control Διαθέτει
ABS Διαθέτει
TOP