fbpx
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΔΟΣΗΣ

Ο ΘΡΥΛΟΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ!

LEONCINO 500

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ΜΕ 2 ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ

35kW (47,6 PS)
ΣΤΙΣ 8.500rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

46Nm (4,6 kg)
ΣΤΙΣ 6.000rpm

ΧΡΩΜΑ

ΚΟΚΚΙΝΟ
ΓΚΡΙ ΜΑΤ
ΜΑΥΡΟ
ΠΡΑΣΙΝΟ

Όταν η ιστορία ενός αιώνα συναντά την τελειότητα του ιταλικού design! Η Benelli επαναφέρει σε μια νέα, εξελιγμένη έκδοση αυτόν τον Θρύλο της Ιταλικής βιομηχανίας μοτοσικλέτας που ακούει στο όνομα LEONCINO 500

Το Leoncino 500 δεν είναι απλά ένα μοντέλο, αλλά ένα αυθεντικό και καθαρό concept που έχει εμπνεύσει τους σχεδιαστές του νέου Centrostile της Benelli. Δεν είναι ένα αντίγραφο της κλασικής μοτοσικλέτας, αλλά το αποτέλεσμα μίας δουλειάς που στόχο έχει να διατηρήσει και να επαναφέρει τα στοιχεία που καθιστούν ακόμα και σήμερα το Leoncino μία συναρπαστική και ένδοξη μοτοσικλέτα, αναγεννώντας την ταυτόχρονα με σύγχρονη και σπορ μορφή.

Η συμπαγής μορφή του Leoncino 500 συνδυάζεται τέλεια με απαλές και αρμονικές γραμμές που ξεχωρίζουν στο Ιταλικό design. Το αφαιρετικό στυλ χαρακτηρίζει αυτήν την Ιταλική μοτοσικλέτα, η οποία μέσα στην τέλεια συμμετρία της έχει μία εμφάνιση που ενθουσιάζει και συγκινεί.

Το Λιοντάρι, σύμβολο μιας ιστορίας αιώνων, στέκεται περήφανο στο εμπρός φτερό όλης της γκάμας των Leoncino. Ο προβολέας, στρόγγυλος, σύμφωνα με την παράδοση, παρουσιάζει μια τεχνολογία LED αιχμής. Η σέλα, προσιτή και απλή, ακολουθεί στην τελειότητα τις γραμμές της μοτοσικλέτας, όπως και το design της εξάτμισης και του ντεπόζιτου, που χαρίζουν στο Leoncino ισορροπημένες και μοντέρνες αναλογίες.

Ο κινητήρας του Leoncino 500 είναι 2-κύλινδρος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό όχημα των 500cc. Αυτός ο  κινητήρας εμφανίζεται και στο Benelli TRK 502 που με την εξαιρετική του ανταπόκριση έχει κατακτήσει την κορυφή των ταξινομήσεων. Μέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 46 Nm (4,6 kg) στις 6.000 στροφές/λεπτό προσδίδοντας πλούσια ανταπόκριση σε κάθε φάσμα στροφών του κινητήρα. 

Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής και γενιάς anti-slippery clutch για απαλές αλλαγές ταχυτήτων. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου και εξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης. Ειδική αναφορά αξίζει και το σύστημα εξάτμισης, το οποίο δίνει στη μοτοσικλέτα έναν πραγματικά μοναδικό ήχο !!

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 mm με ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα με διάμετρο 50mm. Το Leoncino 500 διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και διπλό έμβολο. Φυσικά, έχει Bosch ABS  και πληρή τις προδιαγραφές E5.

Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου, είναι 17" μπροστά πίσω και φέρουν ελαστικά 120/70 R17 με το εξαιρετικό ελαστικό Pirelli Angel GT και 160/60 R17 αντίστοιχα,  προσφέροντας ποιότητα και ασφάλεια χωρίς συμβιβασμούς. 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός 499,6cc
Διαμέτρος x Διαδρομή 69mm Χ 66,8mm
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς 35kw (47,6 PS) @ 8500rpm
Μέγιστη ροπή 46,0 Nm (4,6 kgm)  @ 6000rpm
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης TLI
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 5
EFI TLI
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

 

Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Πίσω ανάρτηση Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση επαναφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός 125mm
Διαδρομή πίσω 51mm
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS
Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260mm & ABS
Εμπρός ελαστικό 120/70-R17 Pirelli Angel GT
Πίσω ελαστικό 160/60-R17 Pirelli Angel GT

 

Συνολικό μήκος 2.160mm
Συνολικό πλάτος 875mm
Συνολικό ύψος 1.160mm
Ύψος σέλας 815mm
Μεταξόνιο 1.460mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 165mm
Βάρος
206kg
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 12,7lt + 2,0lt

 

TOP

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο