ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ΜΕ 2 ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
35kW (47,6 PS)
ΣΤΙΣ 8.500rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
46Nm (4,6 kg)
ΣΤΙΣ 6.000rpm
ΧΡΩΜΑ
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΓΚΡΙ ΜΑΤ
ΜΑΥΡΟ
ΠΡΑΣΙΝΟ
Όταν η ιστορία ενός αιώνα συναντά την τελειότητα του ιταλικού design! Η Benelli επαναφέρει σε μια νέα, εξελιγμένη έκδοση αυτόν τον Θρύλο της Ιταλικής βιομηχανίας μοτοσικλέτας που ακούει στο όνομα LEONCINO 500
Το Leoncino 500 δεν είναι απλά ένα μοντέλο, αλλά ένα αυθεντικό και καθαρό concept που έχει εμπνεύσει τους σχεδιαστές του νέου Centrostile της Benelli. Δεν είναι ένα αντίγραφο της κλασικής μοτοσικλέτας, αλλά το αποτέλεσμα μίας δουλειάς που στόχο έχει να διατηρήσει και να επαναφέρει τα στοιχεία που καθιστούν ακόμα και σήμερα το Leoncino μία συναρπαστική και ένδοξη μοτοσικλέτα, αναγεννώντας την ταυτόχρονα με σύγχρονη και σπορ μορφή.
Η συμπαγής μορφή του Leoncino 500 συνδυάζεται τέλεια με απαλές και αρμονικές γραμμές που ξεχωρίζουν στο Ιταλικό design. Το αφαιρετικό στυλ χαρακτηρίζει αυτήν την Ιταλική μοτοσικλέτα, η οποία μέσα στην τέλεια συμμετρία της έχει μία εμφάνιση που ενθουσιάζει και συγκινεί.
Το Λιοντάρι, σύμβολο μιας ιστορίας αιώνων, στέκεται περήφανο στο εμπρός φτερό όλης της γκάμας των Leoncino. Ο προβολέας, στρόγγυλος, σύμφωνα με την παράδοση, παρουσιάζει μια τεχνολογία LED αιχμής. Η σέλα, προσιτή και απλή, ακολουθεί στην τελειότητα τις γραμμές της μοτοσικλέτας, όπως και το design της εξάτμισης και του ντεπόζιτου, που χαρίζουν στο Leoncino ισορροπημένες και μοντέρνες αναλογίες.
Ο κινητήρας του Leoncino 500 είναι 2-κύλινδρος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό όχημα των 500cc. Αυτός ο κινητήρας εμφανίζεται και στο Benelli TRK 502 που με την εξαιρετική του ανταπόκριση έχει κατακτήσει την κορυφή των ταξινομήσεων. Μέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 46 Nm (4,6 kg) στις 6.000 στροφές/λεπτό προσδίδοντας πλούσια ανταπόκριση σε κάθε φάσμα στροφών του κινητήρα.
Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής και γενιάς anti-slippery clutch για απαλές αλλαγές ταχυτήτων. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου και εξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης. Ειδική αναφορά αξίζει και το σύστημα εξάτμισης, το οποίο δίνει στη μοτοσικλέτα έναν πραγματικά μοναδικό ήχο !!
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 mm με ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα με διάμετρο 50mm. Το Leoncino 500 διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και διπλό έμβολο. Φυσικά, έχει Bosch ABS και πληρή τις προδιαγραφές E5.
Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου, είναι 17" μπροστά πίσω και φέρουν ελαστικά 120/70 R17 με το εξαιρετικό ελαστικό Pirelli Angel GT και 160/60 R17 αντίστοιχα, προσφέροντας ποιότητα και ασφάλεια χωρίς συμβιβασμούς.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τύπος κινητήρα | Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. |
Κυβισμός | 499,6cc |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 69mm Χ 66,8mm |
Σχέση συμπίεσης | 11,5:1 |
Μέγιστη ισχύς | 35kw (47,6 PS) @ 8500rpm |
Μέγιστη ροπή | 46,0 Nm (4,6 kgm) @ 6000rpm |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm |
Σύστημα ανάφλεξης | TLI |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Πιστοποίηση | EURO 5 |
EFI | TLI |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Σκελετός | Χαλύβδινος σωλήνας |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) |
Πίσω ανάρτηση | Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση επαναφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα |
Διαδρομή εμπρός | 125mm |
Διαδρομή πίσω | 51mm |
Εμπρός φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS |
Πίσω φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260mm & ABS |
Εμπρός ελαστικό | 120/70-R17 Pirelli Angel GT |
Πίσω ελαστικό | 160/60-R17 Pirelli Angel GT |
Συνολικό μήκος | 2.160mm |
Συνολικό πλάτος | 875mm |
Συνολικό ύψος | 1.160mm |
Ύψος σέλας | 815mm |
Μεταξόνιο | 1.460mm |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 165mm |
Βάρος |
206kg |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 12,7lt + 2,0lt |