fbpx
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΔΟΣΗΣ

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ADVENTURE ΜΗΧΑΝΗ!

TRK 502 X

κινητηρας

2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ

ονομαστικη ισχυς

35 kW (47,6 PS) @ 8500rpm

μεγιστη ροπη

46 Nm (4,7 kg) @ 6000rpm

χρωμα

ΛΕΥΚΟ
ΚΙΤΡΙΝΟ
ΜΠΛΕ
ΓΚΡΙ

Benelli TRK 502 X για εξορμήσεις χωρίς περιορισμούς! Σχεδιασμένο για να ανταπεξέλθει σε κάθε πρόκληση, το TRK 502 X κυριαρχεί σε δυσπρόσιτα περάσματα με την ίδια ευκολία που το κάνει και στην άσφαλτο.

Με έναν off-road προσανατολισμό, μεγαλύτερο τροχό μπροστά 19'', ψηλά την εξάτμιση και on-off ελαστικά σε συνδυασμό με τον ισχυρό υγρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 500cc ίδιο με του TRK502 και , το ‘Χ’ έρχεται να σας ταξιδέψει σε μονοπάτια της φύσης, εκεί που δεν φτάνει δρόμος...

Το TRK 502 X είναι κατασκευασμένο σε ένα ατσάλινο πλαίσιο της Benelli, ο κινητήρας της είναι 2-κύλινδρος, 4-χρονος, υδρόψυκτος, 500cc, όπου δημιουργήθηκε από την Benelli αποκλειστικά για τα τελευταία νέα μοντέλα της και έχει κατακτήσει την επιλογή του Ιταλικού και Ευρωπαικού κοινού. Έχει ηλεκτρονικό ψεκασμό EFI, σύστημα χρονισμού με δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και εκπληκτική χαρτογράφηση με τον εγκέφαλο της BOSCH από την Benelli για πλούσια ανταπόκριση σε όλο το φάσμα στροφών. Η μέγιστη ισχύς είναι 48 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και η μέγιστη ροπή είναι 46 Nm (4,7 kg) στις 6.000 στροφές/λεπτό, κάτι που σημαίνει τέλεια απόκριση σε όλες τις συνθήκες. Το κιβώτιο 6 ταχυτήτων ελέγχεται από υγρό, anti-slippery συμπλέκτη που παρέχει εύκολο έλεγχο και άμεση απόκριση.

Η μορφή του TRK 502 X, περιπετειώδης και εκφραστική, προκαλεί έκπληξη με την πρώτη ματιά, χάρη σε ένα τεράστιο ρεζερβουάρ, που παρέχει χωρητικότητα καυσίμου 20 λίτρων με 3lt ρεζέρβα που με την κατανάλωση να βρίσκεται στα 4,1lt / 100km σου χαρίζει τεράστια αυτονομία. Ο προβολέας LED με τον συναρπαστικό σχεδιασμό και με ένα μπροστινό φτερό που κλέβει τις εντυπώσεις δεν σου επιτρέπει να περάσεις απαρατήρητος.

Η ανάρτηση προσφέρει μέγιστη άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, χάρη σε ένα τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 χιλιοστών και διαδρομής 140mm μπροστά και πίσω ρυθμιζόμενο αμορτισέρ διαδρομής 62 χιλιοστών, με εξωτερικό δοχείο αζώτου, προφόρτιση ελατηρίου και συμπίεσης και απόσβεση επαναφοράς.

Το TRK 502 X προσφέρει τη μέγιστη άνεση στον αναβάτη του, χάρη σε ένα καλοσχεδιασμένο αεροδυναμικό φέρινγκ και ζελατίνα ενώ υπάρχουν και "χούφτες" για την προστασία των χεριών του αναβάτη. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται αδιάβροχη και αντιολισθητική σέλλα, προστατική αλουμινένια καρίνα, προστατευτικό καπάκι κινητήρα, προστατευτικά κάγκελα κινητήρα, ορθοστάτης, αλουμινένια σχάρα για άμεση τοποθέτηση βαλίτσας (Top Case Terra) και αντικραδασμικά μασπιέ οδηγού και συνεπιβάτη. Το πιο ολοκληρωμένο σύνολο που έχει υπάρξει ποτέ !!

Σταθερότητα, ασφάλεια και αξιοπιστία είναι οι λέξεις που χαρακτηρίζουν την νέα μοτοσικλέτα της Benelli, TRK 502 X που δεν έχει κατακτήσει τυχαία τις καρδιές χιλιάδων μοτοσικλετιστών σε όλο τον κόσμο !

Επίσης, η απόδοση του συστήματος πέδησης, που είναι εφοδιασμένα μπροστά με διπλά δισκόφρενα διαμέτρου 320mm και δαγκάνες δύο εμβόλων ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 260mm με δαγκάνα μονού εμβόλου. Και τα δύο κυκλώματα φρένου συνεργάζονται με τελευταίας γενιάς σύστημα  ABS της Bosch με ειδικό προσανατολισμό λειτουργίας και για διαδρομές εκτός ασφάλτου.

Οι τροχοί είναι 19" μπροστά και 17" πίσω ακτινωτοί σε αλουμινένια στεφάνια.

Τα ελαστικά που φέρει είναι τα Mentzeler Tourance 110/80 - R19 - 59V και 150/70 - R17 - 69V μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός 500cc
Διαμέτρος x Διαδρομή 69mm Χ 66,8mm
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς 35 kw (47,6 PS) @ 8.500rpm
Μέγιστη ροπή 46,0 Nm (4,7 kgm)  @ 6.000rpm
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης ECU BOSCH MSE 6.0 - TLI
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 5
EFI DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

 

Σκελετός Ατσάλινο Πλαίσιο 
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 140mm
Πίσω ανάρτηση Πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ διαδρομής 62 χιλιοστών
Διαδρομή εμπρός 140mm
Διαδρομή πίσω 62mm
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS Bosch
Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260mm & ABS Bosch
Εμπρός ελαστικό 110/80 - R19 - 59V Metzeler Tourance 
Πίσω ελαστικό 150/70 - R17 - 69V Metzeler Tourance 

 

Συνολικό μήκος 2.220mm
Συνολικό πλάτος 915mm
Συνολικό ύψος 1.480mm
Ύψος σέλας 860mm
Μεταξόνιο 1.505mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 210mm
Βάρος (πλήρες υγρών)
235kg γεμάτο
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 20,0lt

 

TOP

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο