fbpx
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΔΟΣΗΣ

ΖΗΣΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ!

BENELLI 502C

κινητηρας

2-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΥΔΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ

ονομαστικη ισχυς

35 kW (47,6 PS) @ 8.500rpm

μεγιστη ροπη

46 Nm @ 6.000rpm

χρωμα

ΜΑΥΡΟ ΜΑΤ
ΠΡΑΣΙΝΟ - ΜΑΥΡΟ
ΒΥΣΣΙΝΙ ΜΑΤ

Με επιθετικές γραμμές και εκκεντρικό στύλ, η 502C είναι η νέα Urban Cruiser της Benelli, σχεδιασμένη για όσους αγαπούν να ξεχωρίζουν με άποψη και κομψότητα στους δρόμους της πόλης οδηγώντας μια εντυπωσιακή, άνετη και μοντέρνα μοτοσικλέτα.

Πρόκειται για ένα μοντέλο ορόσημο για την Benelli, καθώς με την 502C εγκαινιάζει τη νέα σειρά των cruiser μοντέλων της, προσφέροντας ένα naked με μια ισχυρή προσωπικότητα και σύγχρονο σχεδιασμό, φέρνοντας την άνεση σε πρώτη γραμμή καθώς μετατοπίζει τα πόδια του αναβάτη προς τα εμπρός και προσφέροντας ένα άνετο και ευρύχωρο κάθισμα ύψους 770mm από το έδαφος.  Εντυπωσιακό στιλιστικά αλλά και όσον αφορά την απόδοση του, είναι το ιδιαίτερο και πρωτότυπο σύστημα προβολέων LED που μαγνητίζει τα βλέμματα.

Όπως και τα άλλα μοντέλα της σειράς (Leoncino και TRK), η 502C διαθέτει τον Top Seller τετράχρονο δικύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δυο επικεφαλής εκκεντροφόρους, προσφέροντας μεγάλης απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα εξασφαλίζοντας την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου 4,2lt / 100km. Η μέγιστη ισχύς της είναι 47,6 hp (35 kW) στις 8500 στροφές / λεπτό, με ροπή 46 Nm με 4,7kgm στις 6000 σ.α.λ. Το νέο μοντέλο διαθέτει  υγρό πολύδισκο συμπλέκτη, κιβώτιο 6 ταχυτήτων και ηλεκτρονικό ψεκασμό EFI.

Το εντυπωσιακό πλαίσιο χωροδικτύωμα Trellis επιδεικνύει απόλυτα το στυλ και το χαρακτήρα της εμβληματικής 502C Cruiser, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει την μέγιστη ευελιξία και τον έλεγχο της μοτοσικλέτας. Οι μπροστινές αναρτήσεις αποτελούνται από ένα αναστραμμένο πιρούνι  μπροστά 41 mm και διαδρομή 135 mm και πίσω διαγώνιο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου 50mm.

Το σύστημα πέδησης εξοπλισμένο με ABS, αποτελείται μπροστά από δύο δίσκους διαμέτρου 280 mm με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και πίσω από ένα δίσκο 240 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Οι ζάντες από κράμα αλουμινίου 17 "τοποθετούν ελαστικά 120/70-R17 Pirelli Angel GT και 160/60-R17 Pirelli Angel GT. Το χαρισματικό ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 21,5 λίτρων + 3lt ρεζέρβα, εξασφαλίζοντας πολλά χιλιόμετρα αυτονομίας.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός 500cc
Διαμέτρος x Διαδρομή 69mm Χ 66,8mm
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς 35 kw (47,6 PS) @ 8500rpm
Μέγιστη ροπή 46,0 Nm (4,7kgm) @ 6000rpm
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης ECU BOSCH MSE 6.0 - TLI 
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 5
EFI DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

 

 

Σκελετός Ατσάλινο πλαίσιο 
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 41mm
Πίσω ανάρτηση Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός 135 mm
Διαδρομή πίσω 50 mm
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280mm & ABS
Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240mm & ABS
Εμπρός ελαστικό 120/70-R17 M/C 58W Pirelli Angel GT
Πίσω ελαστικό 160/60-R17 M/C 69W Pirelli Angel GT

 

Συνολικό μήκος 2.240 χιλ.
Συνολικό πλάτος 950 χιλ.
Συνολικό ύψος 1.150 χιλ.
Ύψος σέλας 750χιλ.
Μεταξόνιο 1.580 χιλ
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 170 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 220 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 21,5 L + 3,0 L

TOP

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο