κινητήρας
2-κύλινδρος
4-χρονος
υδρόψυκτος
4-βάλβιδος
με δύο εκκεντροφόρους
ονομαστική ισχύς
35 kW (47,6 PS) @ 8.500 σ.α.λ.
μέγιστη ροπή
46 Nm (4,6 kg) @ 6.000 σ.α.λ.
χρώμα
κόκκινο
ασημί
καφέ
To Leoncino Trail είναι η "all terrain" έκδοση της μοτοσικλέτας "θρύλου" του Πέζαρο σε μια δυναμική, πιο σπόρ εκδοχή, ειδικά σχεδιασμένη ώστε να εξασφαλίζει ασύγκριτη οδηγική απόλαυση εντός και εκτός δρόμου
Όπως και η κλασική έκδοση δρόμου του Leoncino, έτσι και η έκδοση Trail διαθέτει τον ίδιο 2-κύλινδρο, 4-χρονο, 4-βάλβιδο, υδρόψυκτο με δύο εκκεντροφόρους κινητήρα. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό δίτροχο των 500cc. Αυτός ο ολοκαίνουργιος κινητήρας έχει απαλή επιτάχυνση με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 46 Nm (4,6 kg) στις 6.000 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου και εξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 χιλιοστών με ρύθμιση απόσβεσης μεταφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο 55 χιλιοστών με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης. Εμπρός διαθέτει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες και πίσω φέρει υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και ABS.
Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου, είναι 19" μπροστά πίσω και φέρουν ελαστικά 110/80-R19 και 150/70-R17 αντίστοιχα.
Ειδική αναφορά αξίζει να γίνει στο σύστημα εξάτμισης, το οποίο δίνει στη μοτοσικλέτα έναν πραγματικά μοναδικό ήχο, που δεν θα μπορούσε κανείς να μιμηθεί, χαρακτηριστικό της Benelli. Το Leoncino είναι το σώμα, η καρδιά και η ψυχή της Benelli.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Τύπος κινητήρα | Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. |
Κυβισμός | 500 κ.εκ. |
Διάμετρος x Διαδρομή | 69mm Χ 66,8mm |
Σχέση συμπίεσης | 11,5:1 |
Μέγιστη ισχύς | 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ |
Μέγιστη ροπή | 46,0 Nm (4,6 kgm) @ 6000 σ.α.λ |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm |
Σύστημα ανάφλεξης | TLI |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Πιστοποίηση | EURO 4 |
EFI | ECU BOSCH MSE 6.0 |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων, Τελ. Μετάδοση: Αλυσίδα |
Κατανάλωση / Ρύποι | 4,3lt ανά 100km / CO2 100gm ανά km |
Σκελετός | Χαλύβδινος σωλήνας |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) |
Διαδρομή πίσω | Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα |
Διαδρομή εμπρός | 135 mm |
Διαδρομή πίσω | 55 mm |
Εμπρός φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS |
Πίσω φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS |
Εμπρός ελαστικό | 110/80-R19 |
Πίσω ελαστικό | 150/70-R17 |
Συνολικό μήκος | 2.180mm |
Συνολικό πλάτος | 875mm |
Συνολικό ύψος | 1.200mm |
Ύψος σέλας | 835mm |
Μεταξόνιο | 1.470mm |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 185 χιλ. |
Βάρος |
207 κιλά |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 12,7 L + 2,0 L |