κινητηρας
1-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
4-ΧΡΟΝΟΣ
ΥΔΡΟΨΥΚΤΟΣ
4-ΒΑΛΒΙΔΟΣ
ονομαστικη ισχυς
13,2 kw @ 9500rpm
μεγιστη ροπη
15,2 Nm @ 6000rpm
χρωμα
ΜΑΥΡΟ
ΛΕΥΚΟ
ΓΚΡΙ
Το πρώτο ιταλικό παπί δημιουργήθηκε για να κερδίσει την καρδιά της νέας γενιάς! Στόχος να προσφέρει στην καθημερινότητα των αναβατών μια ξεχωριστή εμπειρία με επιδόσεις, στυλ και οικονομία.
Το Benelli RCX 185 διαθέτει ένα μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα με 4 βαλβίδες και 1 επικεφαλή εκκεντροφόρο που αποδίδουν 18hp στις 9.500rpm και μέγιστη ροπή 15,2Nm στις 6.000rpm.
Μπορεί να ικανοποιήσει πλήρως τους νέους και έμπειρους αναβάτες, που αναζητούν υψηλές επιδόσεις και σπορ αισθητική.
Συμμορφώνεται πλήρως με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 και φέρει 3 μπουζί για βελτιστοποίηση της καύσης, αύξηση της απόδοσης και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης με διαδρομή 88mm, είναι εξοπλισμένο με τηλεσκοπικό upside down γεγονός που το καθιστά το μοναδικό παπί με αυτήν την τεχνολογία. Προσφέρει απαράμιλλή σταθερότητα και απόλυτο έλεγχο σε κάθε στροφή.Η τροφοδοσία του RCX είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρονικό ψεκασμό EFI και ηλεκτρική μίζα. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων με συμπλέκτη υγρού τύπου. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 4,8 lt και κατανάλωση 1,8 - 2 lt/100km.
Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί δίσκους μαργαρίτα και στους δύο τροχούς (240mm και 220mm) αντίστοιχα εμπρός και πίσω. Eίναι εξοπλισμένο με τελευταίας τεχνολογίας δικάναλο ABS, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη ασφάλεια και τεχνολογία στην κατηγορία του.
Οι τροχοί των 17’’ ιντσών είναι εξοπλισμένοι με ελαστικά διαμέτρου 70/90-17 μπροστά και 110/70-17 πίσω ώστε να μην γίνεται κανένας συμβιβασμός κατά την πρόσφυση. Το μεταξόνιο των 1325mm υπόσχεται μέγιστη ευελιξία, καθώς τοποθετεί τον αναβάτη σε εργονομική θέση ώστε να είναι ξεκούραστο για καθημερινές μετακινήσεις και ταυτόχρονα έτοιμο για οποιαδήποτε πρόκληση.
Το Benelli RCX διατίθεται σε 3 διαφορετικούς χρωματισμούς και είναι εξοπλισμένο με πλήρες Led σύστημα φώτων: Λευκό, μαύρο και γκρι ανθρακί με Fluo λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Τύπος κινητήρα | Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 4 βάλβιδος, τετράχρονος |
Κυβισμός | 174cc |
Μέγιστη ταχύτητα | 120km/h |
Σύστημα ψύξης | Υδρόψυκτο |
Μέγιστη ισχύς | 13,2kw / 9500rpm |
Μέγιστη ροπή | 15,2Nm / 6000 rpm |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός |
Σύστημα ανάφλεξης | EFI, SOHC, TLI |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική Μίζα |
Πιστοποίηση | EURO 5 |
EFI | DELPHI MT05 |
Σύστημα μετάδοσης | 6 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Σκελετός | Ατσάλινο πλαίσιο |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι |
Πίσω ανάρτηση | Υδραυλικό πίσω αμορτισέρ με προφόρτιση επαναφοράς ελατηρίου |
Διαδρομή εμπρός ανάρτησης | 88mm |
Διαδρομή πίσω ανάρτησης | 27mm |
Εμπρός φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, 240mm & ABS |
Πίσω φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, 220mm & ABS |
Εμπρός ελαστικό | 70/90 - 17 |
Πίσω ελαστικό | 110/70 - 17 |
Συνολικό μήκος | 2.010mm |
Συνολικό πλάτος | 675mm |
Συνολικό ύψος | 1.150mm |
Ύψος σέλας | 787mm |
Μεταξόνιο | 1.325mm |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 160mm |
Βάρος στεγνό |
126kg |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 4,8 L |